...Yalnış düşünebilirsin,yanlış yapabilirsin.Ama yanlış hissedemezsin!...
Keyifli Okumalar...
-"Sanki vücuduma oturmadı bu!"
-"Saçmalama Melek kuğu gibi oldun"
Hayran bir şekilde gelinliğin içindeki Meleğe baktım.Ne ara gelmişti düğün günü en ufak bir fikrim yoktu.İçime çöken hüzünle kafamı öne eğdim.Melek gittiğinde tek başıma kocaman evde ne yapacaktım.
Bunca zamandır Meleğe alışmıştım.
Kokusuna,sıcaklığına.Şimdi elin oğlu geliyor,iki günde kendine aşık ediyor.
Koparıyor senden.Acaba düğün günü kapıyı mi kilitlesem.Saçmalama Azra sen iyiden iyiye delirdin.Yaşa işte pamukla...Melek deneme kabininden çıktığında elimde incelemekte olduğum katoloktan kafamı kaldırdım.Melek üst kısmı dantel işlemeli,prenses model bir elbiseyle çıktığında heycanla ayağa kalktım.Melek adeta bu gelinliğin içinde prenses gibi olmuştu.
-"Melek prenses gibi olmuşsun"
-"Azra ne olur sende bir tane dene"
Kararsız kalmıştım.Nasıl olsa evlenmeyecektim.O yüzden de gelinliğimi burada giyebilirdim.Birdaha bu kadar cesaretli olamayabilirdim.Askıda bulduğum bir gelinliği elime alıp kabine girdim.Üstüme tam oturan balık gelinlik üstümde hoş durmuştu.
Kabinden çıktığımda Melek kafasını olumsuz anlamda salladı.Başka gelinlik bulmak adına askılarda gezinmeye başladım.Rafın sonunda gördüğüm gelinlikle elimi askıya attım.O anda askıya benden başka bir el daha atıldı.El askıdaki gelinliği kendine çekerken bende sinirlenip kendime çektim.Karşımdaki asılıyordu,ben asılıyordum.Bu gelinliği sevmiştim.Düğünümde giyemesem bile evimde duracaktı.
-"Ya abla bıraksana gelinliği"
-"Asıl sen bırak ilk önce ben aldım"
-"Nerde sen aldın ilk önce ben attım elimi buraya"
Kadın iyice sinirimi bozarken yaşlı olması sinirimi hat safaya çıkarmıştı.
-"Ya yaşlı başlı kadınsın bırak da ben alayım gelinliği"
-"Ne yaşlısı be ben daha 18 yaşındayım"
-"Kafandaki beyazlar seni ele veriyor teyze"
Gelinliği son hız kendime çektikten sonra koşarak kabine girdim.Gelinliği üstüme geçirirken kadının kapıyı yumruklaması umrumda bile değildi.Gelinliğin eteklerinden tutup kabinin kapısını açtım.
Dışarıya çıktığımda Melek yanıma koşarak gelip elimden tutup etrafımda iki kez döndürdü.Yanımdaki kadın sinirden tırnaklarını yerken aynada kendimi beğeniyle süzdüm.Kulaklarımı dolduran 'cırt' sesiyle kafamı yere eğdim.
-"Ben giyemiyorsam sende giyemezsin"
Kadın gelinliğin eteğini yırtmıştı.Benim gelinliğimi.Benim.
-"Sen şimdi bittin kızım!"
Kadının saçını elime doladığımda o da çoktan saçımı çekmeye başlamıştı.Etraftaki raflarda bulunan gelinlikler yerlerle buluştuğunda ikimizin de umrunda değildi.Şuan tek düşündüğüm eteği yırtılan gelinliğimdi.
Polis kolumdan çektiğinde kadın saçında olan ellerim sayesinde benimle birlikte yerde sürüklenerek geliyordu.Polis ne kadar uğraşsa da bırakmamıştım.
-"Ya bakın devletin memurusunuz saygım sonsuz ama kelepçe bari takmasaydınız"
-"Sizin diğer suçlulardan farkınız ne!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...