44 |GAME OVER!

7.4K 362 9
                                    

...

Dünyamsın benim zorbam,düzenim.
Budan gözlerim göğe çevrili,ellerim denizde.
Hiç katılmadan sende yaşıyorum.
Dirimsin benim,doğarken öldüğüm...

Keyifli Okumalar...

Kaanın sinirlendiğini koyulaşan gözlerinden ve seğreyen çene kasından anlamıştım.Ama onun kadar bende sinirliydim.Sarılmıştı o kıza,gözlerimin içine baka baka gitmişti o kızın kolları arasında yerini almıştı.O an aklım beynimde çürürken sinirden konuşamamıştım.

Dans pisti yavaş yavaş dolarken Kaan elimi tutup oturduğu masaya oturttu.

-"Bu oyun olsa bile yanımdan ayrılmayacaksın"

-"Niye ki ben dans etmek istiyorum küçümsedikleri Kaan beyin sevgilisini görsünler"

-"Azra!"

-"Oww tamam relaks"

Kaan kafasını gömmüş telefona bakarken önümdeki meyve suyu bardağını çeviriyordum.Melek ve Berk sahneden hiç inmemişlerdi.Kaan ise hiç kalkmıyordu yerinden.Sanki erirdi dans etsek.Melek yanıma hızla oturduğunda nefes nefese kaldığını gördüm.Canıma degsin ben dans edemiyorum o ediyor hemde sevgili sözlüsüyle.Ben ne zaman piste çıkmaya kalkışsam Kaanın delici bakışlarıyla karşılaşıyordum.

Yanımıza ne zaman bir kız yaklaşsa Kaanın koluna girip 'sıkıyosa yaklaş'bakışlarımı iletiyordum.Hayır anlamadım o kadar erkek var neden Kaan canınıza mı susadınız siz.Rahatsız etmeye başlayan tuvaletimle beraber yerimde huzursuzca kıpırdandım.En sonunda dayanamayıp ayağa kalktım.Kaan bileğimden tutunca sinirle kafamı çevirdim.

-"Nereye Azra"

-"İzin verirsen tuvalete gideceğim"

-"Çok geç kalma"

-"Kaan kusura bakma miktarını bilmiyorum ne kadar sürer acaba"

Sinirle söylediğim sözler karşısında Kaan sadece gülmekle yetindi.Dans edenlerin arasından zorla da olsa geçtikten sonra oradaki garsona tuvaletin yerini sordum.

-"Bakar mısın?"

-"Evet baktım"salak harbi salak bu çocuk neyse konumuza dönelim.

-"Tuvalet nerde acaba"

-"Şu ileride sağda"

-"Teşekkürler"

-"Ha bu arada yardım lazım mı?"

-"Haaa çiş tut beni sen salak mısın şuradan bi koyarım o zaman lazımı alırsın"arkamı dönüp yürümeye başladım.

-"Aman zamane kızları"

Birde asırlık yaşlılar gibi konuşmaları yok mu?,insanı dinden imandan çıkartıyorlar.Karşıda WC tabelasını görmenin verdiği sevinçle o yöne doğru gitmeye başladım.Arkamdan gelen izlenme hissiyle arkama döndüm.Bir tane çocuk hemen başka tarafa baktı.Banane canım belki onun da tuvaleti gelmiştir.

Kızlar tuvaletine girdiğimde içim rahat etmedi.Kapının ucundan baktığımda o adamın kapıda durduğunu gördüm.Yalan yok korkmadım değil.Tuvalet kabininden birisine girdim.İşimi görmenin verdiği rahatlık bedenimi ele geçirirken lavaboda ellerimi yıkadıktan sonra tuvalet kapısından tekrar baktım.Adam telefonuyla uğraşıyordu.Oha belinde silah vardı.Vallaha beni öldürecekti.Acaba babamgil aşiret falan mıydı da kan davası vardı da son kurban ben miydim?.Saçma düşünceleri beynimden zorlada olsa attıktan sonra adam görmeden kapıdan hızla çıktım.Suan tek dileğim Kaanın yanına ulaşabilmekti.

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin