...
Ki sen benim gözyaşlarımı da gördün...!
Gökgürültüsü
Kollarımın arasındaki melekler gibi uyuyan Azra
Sanki olabilecekmişcesine daha sıkı sardım kollarımı Azraya.O uyanık halinden eseri yoktu.O arsız kız gitmiş,yerine kırılgan,korunmaya muhtaç birisi gelmişti.Uyumadan önceki yaptığım şey aklıma dolduğunda kendimden utandım.
Kendimi sarhoş birinden yararlanmaya çalışan pislik gibi hissediyorum.Kim bilir Azra kusmasa daha ne kadar ileriye gidebilirdim.Ben söyleyeyim sonu diğer kızlar gibi yatakta bitecekti ve ben ömür boyunca vicdan azabı çekecektim.
Hızla gürleyen gök gürültüsüyle Azra kollarını belime doladı.Terden alnına yapışmış saçlara takıldı gözüm.Hayır evin içi sıcak da değildi.Elimi alnına koyup ıslanan saçları çekmek adına haraket ettirdim.Elimi yakan sıcaklık bedenimde oluşan elektrik akımı teklemişti.
-"Azra yanıyorsun"
Kolumdan kafasını kaldırıp nazikçe yastığa koydum.Koşar adım merdivenlerden çıktım.İçimde biriken ve taşmak üzere olan hüznüm beni zor duruma düşürüyordu.Azra kabul etmesem de benim zaafımdı.Ve bundan hoşnut olduğum söylenemezdi.Hep sevdiklerime,zaaflarıma zarar geliyordu.
Hep karanlığımda sönüyorlardı.
Banyodan aldığım küçük bir kaba su koyup dolaptan çıkardığım küçük bezi alıp solana döndüm.Azranın çektiğim saçları tekrar yüzüne yapışmış olması sinirimi bozdu.Mıknatıs gibi çekiyor saçlarını alnı...
Suya batırdığım bezi katlayıp alnına koydum.Elini bezin üzerine koyup yere attı.Yerden aldığım bezi tekrar katlayıp alnına koydum.
-"İyileşeceksin Azra sabret biraz"
-"Kaan iyileşmek istemiyorum"
Üzerindeki bahtaniyeye daha sıkı sarıldığında üzerinden çektim.Üşümesi gerekiyordu.Elimle bezi kontrol ettim.Ne çabuk ısınmıştı.
Kabın içindeki su hızla azalmaya devam ederken elimle alnını kontrol ettim.Hala çok sıcaktı.Bu böyle olmayacaktı.Eğer birazd daha böyle kalırsa havale geçirebilirdi.
Ellerimi bacaklarının altından geçirip merdivenlerden yukarıya doğru çıkmaya başladım.
-"Daha hızlı,daha hızlı"
Tövbe tövbe Azra hastasın düşündüğüne bak.
-"Daha hızlı uçuyorummm"
Daha ne kadar iğrenç olabilirdim.Ne kadar ileriye gidebilirdim.Daha ne kadar fesat olabilirdim.Anla artık Kaan anla Azra bildiğin tüm kızlardan daha farklı.
Banyonun kapısını açıp içeriye girdim.Kucağımda gittikçe küçülen Azra yüzümde oluşan tebessümün nedeniydi.Küvetin içine Azrayı bıraktığımda huzursuzca kıpırdadı.Suyu açtığımda Azra bağırarak ağlamaya başladı.Hayır hayır ağlamaması gerekiyordu.
-"Azra ağlama"
Üzerinde kurunyer kalamayacak derecede ıslandığında ağlaması şiddetlendi.Yanına gidip sarıldığımda bedeninin titrediğini hissettim.Küvetten elimi tutarak çıktığında düşmemesi adına çaba sarf ediyordum.
Islak kıyafetleriyle yatağa oturdu.Uykusunun olduğu kapanmak üzere olduğu gözlerinden belli oluyor,bedeni titriyordu.Dolaptan aldığım kıyafetleri yanına bıraktım.
-"Hadi giyin ondan sonra yatarsın"
Onaylar anlamda mırıltılar çıkarıp üzerini soyunmaya yeltendiğinde arkamı hızla dönüp kapıdan çıktım.Bugün yaptıklarını bilse herhalde kendini dünyadan soyutlardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...