"Kızlar hep öküzlere aşık olur..."
Tebeşiri elimden bıraktım.Kaanın sınıftan çıkmasıyla Berkde peşinden koştu.Bende Berke yetişerek kolundan tuttum.
-"Berk ne oluyor Kaanın neresi kanıyor"
Yüzümden bir anlam çıkarmak istercesine baktı.
-"Herşeyi biliyorum Berk anlat"
-"Bak Azra acelem var benim kız bekliyor"
Yalan söylüyordu Kaana gidecekti.Yüzüme bile bakmadan koşar adımlarla merdivenlerden indi.Bende arkasından takip ettim.
Temizlik odasına girdi.Bende girmek istiyordum.Sonuçta beni korumak için yaralanmıştı.Ama düşünmeden de edemiyordum neden beni korumak için kendini yaralamayı göze alabiliyordu.Bunu ilk bulduğum fırsatta sormalıyım.
Düşünceler halinde merdivenlerde dururken birden Berk kapıdan çıktı.Fırsatı kaçırmamak adına Meleğe mesaj attım.
Gönderilen:Dişi Terminatör
"Berki ne yaparsan yap oyala"
Gönderen:Dişi Terminatör
"Yine ne halt yedin Azra"
Gönderilen:Dişi Terminatör
"Ya bi dediğimi yap Melek ne olursun ne kadar oyalarsan o kadar iyi"
Gönderen:Dişi Terminatör
"Tamam baş belası tamam"
Temkinli adımlarla kapının önünde durdum.Kapıyı yavaş bir şekilde açtım.Bana'Allah senin cezani vermesin ne işin var burda'der gibi bir adet kaşı gözü patlak Kaan bey...
-"Girebilir miyim?"dedim ürkekçe
-"Sanki girme desem gideceksin"nasıl da biliyor huyumu oturduğu sandalyenin önünde diz çöktüm.
-"Nerden buldun yerimi"
-"Kuşlar söyledi"
-"Berki takip ettin dimi"
-"Yok ya sınıfın ortasına birisi su döktü de paspas almaya geldim"
-"Bende yedim zaten"
-"İstersen yeme"gözlerimin içine birkaç dakika boyunca baktı.Gözlerini kapattı ve kafasını arkaya yasladı.Erlerimi kaşına yavaşça dokundum tepki vermiyordu.
-"Kaan"gözleri kapalı cevap verdi.
-"Hııı"
-"Neden böyle bişey yaptın"
-"Ne yapmışım"
-"Çocukla neden kavga ettin ayrıca arka bahçede ne işin vardı"
-"Teşekkür etme stilin çok farklı Azra"
-"Ya Kaan bi söyle"Kaan ağzını açıp bişey söyleyecekti ki yerdeki kanı fark ettim.Kaanın hırkasından damlıyordu.Kaanın hırkasını hızla çektim.
Bana anlamaz gözlerle bakıyordu.
-"Ne yapıyorsun Azra"
-"Baklavalarını görmeyi çok istiyorum Kaan"dedim onu taklit ederek...
-"Başka bi zaman sonra canım inşallah"iş ciddiye bindi görürsün sen
-"Kaan aç hırkanı"
-"Hayır dedim"
-"Ha-"bu sefer hırkayı hızla çektim.Bu sefer inledi.Ohaa! çöktüğüm yere oturdum birden.Kaanın normalde beyaz olan gömleği şimdi kırmızı renkteydi.
Birden kafasını arkaya attı.Ellerimin titredigini hissettim.Benim yüzümden oldu beni kurtarmak isterken oldu.
-"Kaan "sesim o kadar acıklı gelmişti ki birazdan aglayabilirdim.
-"Bişey yok Azra sadece ufak bir kesik"
-"Nasıl yok Kaan ya kocaman yara bu yakan kaybından dolayı ölürsen o zaman benim yüzümden ölmüş olursun ve ben kahrolurum anladın mı bak mezarına da gelemem yüzsüzlük olur ondan sonra da sen tövbe edemeden ölürsün bak birsürü günahın var doğru cehennemi boylarsın.Kaan bak ambulans çağıralım bir sürü paran var en iyi cerrahlara ameliyat ettirelim Kaan napcan parayı kefenin cebi yok öldükten sonra da gtune sokar-"susmamı sağlayan şey dudaklarımın üzerindeki baskıydı.
Yeni bölümle karşımızdaydım bölümlerden vote ve yorum az geliyor bende bölümün beğenmediğinizi düşünüyorum.Her yapılan vote ve yorum benim için değerlidir.Sizi seven yazarınız
Tugce00nur😘😘
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...