14 |PANSUMAN YAPSANA

15.5K 682 71
                                    

"Gökkuşağı istiyorsan ıslanmayı göze alacaksın..."

Dudaklarımdan baskı çekilince konuşmaya başladım.

-"Ya salak mısın Kaan ne-"

-"Bak susmassan bu sefer seni susturmak için ellerimi kullanmam haberin olsun"(hahaaa öptü sandınız dimi o kadar kolay değil)demesiyle dudaklarımı birbirine bastırdım.

Kapıdan çıktım ve hemen kapının yanındaki ecza dolabindan gazlı bez,tendirtiyot,yarabandı ve pamuğu aldım.

Kapıyı açtım ve sandalyede sırıtarak oturan Kaana doğru ilerledim.Dandalyesinin önünde diz çöktüm.Gömleğinin düğmelerini çözmeye başladım.O da benim yüzümü dikkatle izliyordu.Hayır bakma bana dikkatimi dağıtma.Uff hala bakıyor.

Gömleğin herbir düğmesini acarken içimdeki heyecan anlatılamaz derecedeydi.

En sonunda düğmeler tamamen açıldığında yarasını gördüm.O kadar büyük değildi ama can cakacak türdendi.Elime gazlı bezi alıp tendirdiyot döktüm.Yavaşça karnına yaklaştım ve yaranın etrafına sürdüm.Yüzüne baktım mimik oynamıyordu.Sadece suratıma bakıyordu.

-"Yaa Kaan bakma bana"

-"Neden aşık mı oluyorsun"

-"Hayır Kaan dikkatimi dağıtıyorsun"

Hala bakmaya devam edince bende içimden'ya sabır'çekip devam ettim.Yarasını temizledikten sonra gazlı bezle üzerini kapladım.

-"Tamamlandı eve gidesiye kadar idare eder"

-"Bu mu bırak eve gidesiyeyi yara kapanasıya kadar yeter"

-"Abartma Kaan"

-"Ne abartması Azra bütün vücudumu yarabandıyla kapladın"haha canıma değsin Kaan

-"Hahah canima değsin Kaan kızlar bakmaz işte"diye yarım ağız konuştum.

-"Anlamadım"

-"Yok bişey"

Ayağa kalkmamla çığlığı bastım.Bacağım çok acıyordu.Ayağıma bakmamla yere birden oturdum.Kaan hemen yanıma oturdu.

-"Azra bu bacağının hali ne"

-"Kaan beni sıkıştıran oğlan yaptı ama ben baktığımda sadece pantolonum yırtıktı"

-"Hasss"

-"Ya salak pansuman yapsana"dediğim şeyle yüzü alaylı bir ifade aldı.

Eli pantolonumun düğmesine gittiğinde elimle durdurdum.

-"Ne yapıyorsun Kaan"

-"Yaranı görebilmek için pantolonunu çıkarmak gerek"

-"Ya çıkarmadan yapamıyor musun?"

-"Aslında bkr seçenek daha var"

-"Tamam o seçeneği yap Kaan"

-"Bak sonradan bana kızma ama"

-"Pantolonumu çıkarmadan iyidir"

Eli birden pantolonumun o yırtık yerine gitti ve birden çektirdi.Pantolonumun parçası da gitti.Allahım orçodan daha beter oldum.Bacağımın yarısından çoğu açıkta kaldı.

-"Ya Kaan naptın"

-"Diğer seçeneği kullan dedin bende kullandım"

-"Diğer seçeneğin böyle olduğunu bilsem seçer miyim hiç"

Elini oldukça nazik olmaya çalışarak kanı temizledi.Ben onun gibi duygularımı gizleyemediğim için yüzüm bilmem ne şekilden şekile giriyordu.Kaanda bu halime kahkaha atıyordu.Ne vardı halime bu kadar gülünecek.

En sonunda pansuman bittiğinde temizlik odasındaki aynaya baktım.Ayhh resmen katil bebek çaki gibi olmuşum.

Elimde yüzümde tendirtiyot,paçamın bkrisi uzun birisi şort,kollarımda yatayı temizlerken bulaşan Kaanın kanı tamamen temizlendigimde Kaanla yere oturduk.

O sırada kapı açıldı ve içeriye Berk ve Melek girdi.Berk'e yavru kedi bakışları atarken Berk bana oldukçabakıyordu hatta mutlu bakıyordu.

-"Azra senin bana oyalatması için gönderdiğin Melek artık benim demi aşkım"

-"Evet öyle aşkım"

Vee yeni bölümle karşımızdaydım bölümlerden vote ve yorum az geliyor bende bölümün beğenmediğinizi düşünüyorum.Her yapılan vote ve yorum benim için değerlidir.Sizi seven yazarınız

Gizli_hatun😘😘

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin