Azra kavga ederken temsili
"Yıllar sonra öğrendim ki bağırıp çağırmaya ihtiyaç yok,duymak isteyene bir fısıltın yetiyor..."
Farid FARJAD
Azranın ağzından;Bugün Melekle beraber okula gitmek için otobüs durağında bekliyoruz.Dün çok güzel yağmur yağdı.Otobüs sonunda gözüktü.Otobüsü sollayıp önüne geçen bir araba Melek ve ben kaçmaya kalmadan yolun kenarındaki suyu üzerimize sıçrattı.
-"Allah belanı vermesin seni kullanan kişinin taaa"
-"Tamam Azra sakin ol"
-"Nasıl sakin olayım Melek"
-"Zaten fazla islanmadik Azra"
-"Tamam Melek hadi gidelim hemen"
Okulun kapısından girdik be sınıfa doğru ilerledik.Sınıf kapısını açmamla kafamdan aşağı kovayla su boşaldı.
-"Kim yaptı bunu"
Ordan bi öğrenci
-"Sude yaptı Azra"
Sınıfın kapısını çarpıp çıktım.Koridordakilere Sudenin nerede olduğunu sordum.Tuvalette olduğunu söylediler.O sıct*ğı deliğe kafasını sokmassam...
Hızla tuvalete daldım ve içindekilere çıkın diye bağırdım.Sude çıkacağı sırada kolundan tuttuğum gibi duvara çarptım.
-"Neden yaptın Sude"
-"Canım istedi"
-"Canın istedi demek"
Tuvaletin kapısını açtığım gibi klozete soktum kafasını Sudenin.Saçı b*k oldu salağın tuvaletin kapısına ne ara geldiklerini bilmediğim erkek kız karışık topluluğun arasından nöbetçi öğretmen çıktı geldi ha bi sen eksiktin zaten...
Beni tutuyo cekiyo ben bırakmıyorum inat değil mi Hoca beni cekiyooo sude de benle geliyo beni cekiyoooo sonra sudenin bir parça saçı elimde kaldı.
Hoca beni be Sudeyi müdürün odasına köpek yavrularını karton kutuya koyar gibi bıraktı gitti.Zalım öğretmen pis öğretmen diye kendi kendime konuşurken müdürün sesi lafımı böldü.
-"Azra bu iki oldu neden kavga ettin yine"
-"Hocam sınıftan içeriye girdiğimde kafamdan aşağı su boşalttı"
-"Nerden biliyosun Sudenin yaptığını"
-"Bizim sınıftan bi kız söyledi"
-"O kızı çağır buraya"
-"Tamam hocam"
Sınıfın kapısını çaldım ve gir sesini duyduğumda içeriye girdim.
-"Hocam Merveyi müdür çağırıyor"
-"Merve hadi kızım git bakalım"
Kızı aldım ve müdürün kapısını çaldım.
-"İşte hocam bu kız söyledi"
-"Nerden gördün sen Sudenin yaptığını"
-"Hocam ben Azraya öyle bisey demedim"
Bu kız ne diyor yaa bana diyen kız buydu.
-"Nasıl demedin yaa sen demedin mi Sude yaptı diye"
-"Azra yalan söyleme"
Ordan müdür
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Novela Juvenil#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...