"Seviyorsan uğraşacaksın konuşacaksın,gururuna başlatma...!"Karşımdaki aynaya bakalı yaklaşık iki saat oluyordu.Yüzümü inceliyordum.Her zerresini.Her zerresini ezberlercesine dikkatli bakıp hafızama kazıyordum.
-"Git kendine kandıracak başka birini bul"
-"Ahahaa sen mi?"
Bu sözler dolaşıyordu beynimde çıkmıyordu.Ben sadece herkesten bir nebze olsun farklı olmak istemiştim.Ama sanki herkes bana gözlerini dikmiş onlar gibi olmamı istiyordu.
Tamam bende olacaktım onlar gibi.Sadece karakterimlee ezecektim onları duruşumla,bakışımla,herşeyimle...
Kapıdan içeriye Melek girdiğinde yüzümü eski haline getirdim.Kolundan tutup yatağa oturttum.
-"Melek"
-"Ne oldu sana"
-"Hiçbirşey sadece Bavulunda bana da yeterlik kıyafet var mı?"
Sıkıca boynuma sarıldı.Gülüyordu.
-"Biliyordum birgün inadından vazgeçip içindeki dişilik ruhunu çıkaracağını biliyordum"
-"Bende hiç hayal bile edemezdim"
-"O zaman yarın açılıştan önce parti varmış"
-"Süper bir fırsat"
-"O zaman hemen yat dinlen ki gözünün altı sismesin"
-"Hadi hayırlısı da bu saatte mi yatacağım"
-"Evet"
-"Sen"
-"Kay yan tarafa bu yolda seninleyim bebeğim"
Yan tarafa kaydığımda ışığı kapatıp o da yan tarafıma yattı.Acaba Kaan yeni tarzıma ne diyecekti...
Dürtüklenerek gözlerimi açtım.Daha sabah olmamıştı.Saate baktığımda 5.30 olduğunu gördüm.
-"Melek daha sabah olmamış yat yat"
-"Azra kalk kalk sabah sporu yapacağız seninle"
-"Bak sabah olsun saat 7.00 gibi fakan o zaman yapalım sporu falan"
-"Ama o zaman Kaan kızar"
-"Kızmaz bişey diyemez"
-"Bak sonra mızıkçılık yapmak yok"
Ayağımdan tutulduğum gibi yataktan çekilmem bir oldu.Hadi ama daha yeni yatmıştım.
-"Azra kalk kalk kalk saat 7.30"
-"Ne ara oldu saat 7.30"
-"Saati oynadığım yok Azra kalk hadi"
Bunun hemen bitmesi dileğiyle yataktan kalkıp banyoya girdim.Soğuk su göz kapaklarımın birbirinden kopmasına biraz da olsa yardım ederken rutin işlerimi halledip bayodan çıktım.
Melek dolabı açmış içinden içinden iki tane eşofman takımını çıkardı.Birisi pembe mini sortlu diğeri ise siyah ve oda sortluydu.
-"Hangisi Azra"
-"Melek daha kapalı birşey yok mu?"
-"Kusura bakma Azra bilseydim gelirken kara çarşaf falan alırdım yanıma"
-"Dalga geçme Melek tamam siyah olanı ver"
-"Oww sert kadın"
-"Umarım Kaanın gazabı biraz da olsa az olur kendime acıyorum"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...