45 |EVE DÖNÜŞ

7.5K 346 16
                                    

...

"Biraz zaman geçsin herşeyi unutacaksın,biraz zaman geçsin herşey seni unutacak...!"

Kaanın kolumu tutmasıyla klübün dışına doğru hızla ilerledik.Ne sıkı tutuyordu bileğimi ne de bırakıyordu.Sadece gözlerini bir noktaya dikmiş bakıyordu.Umursamıyordum artık sinirini,öfkesini.Kızla kavga etmem boşa değildi.Kaan beni sinirlendirecek,ben susacağım kusura bakmasın yok öyle dünya.

Bahçedeki havuzun kenarına gelince geldiğimizde sinirle konuşmaya başladı.

-"Azra ne yapıyorsun amacın ne"

-"Kaan amacım yok benim sadece o kadın bana lafları söylerken susamazdım.Sadece kendimi savundum"

-"Biraz medeni olmayı öğrenmen lazım"

-"Bunun neresi medeniyetsizlik"

-"Kavga çıkarmak medeniyetsizlik arasına giriyor Azra"

-"Ha yani direk dansı yapan kızları götürüp odada şey yapmak medeniyet,benim sevdiğimi göstermek için yaptığım kavga medeniyetsizlik öyle mi?",

-"Kaan benim amacım kendimi sana sevdirmek ve benim seninle olan ilişkimi sana hatırlatmak!"

-"Böyle mahalle kadını gibi kavga edip beni rezil ederek mi?"

İşte o anda dolmaya başlamıştı gözlerim.Konuşurken gitgide sıkmaya başladığı kolumu bıraktı.Kolumda kırmızıklarla adeta resim çizmiş olan parmak izleri canımı yakarken,gözleri gözlerimle buluşmuştu.O anda nerdeyse dolmak üzere olan gözlerime baktı uzun süre sonra kızaran kolumu alıp dudaklarına götürmüştü ki kolumu son hız çektim.Bunu yapmayacaktı,söylemeyecekti.

Gözümden firar eden bir damla yaşla beraber konuşmaya başladım.

-"Haklısın Kaan seni kıskanmam çok saçma,senin dünyan farklı.Sevsen sorun,sevmesen suç.Özür dilerim seni rezil ettiğim için"

Bahçeden içeriye girdiğimde kalan gözyaşlarımı serbest bıraktım.Senin ne haddine Kaanı kıskanmak Azra.Onlarda kıskanma duygusu yok,o onun karısını o onun kocasını alıp götürüyor.Kaanın da o dünyadan biri olduğunu unuttun sadece.Sadece bi an onun seni sevebilecegini düşündün.

Odaya girdiğimde aynanın karşısına geçip saçlarımdaki tel tokaları yolarak çıkarmaya başladım.Medeniyetsizdim ben,eski kafalıydım.Ama bu şekilde medeniyetsiz olmayı medeniyetli olmaya tercih ederdim.Asla kendimi değiştiremezdim.

Makyajımı sildikten sonra kafamdaki spreylerin gitmesi adına kısa bir duşa girdim.Soğuk su bedenimi ele geçirirken,bir yandan rahatladığımı hissediyordum.Bornozuma sarındıktan sonra banyodan çıktım.Pijamalarımı giydikten sonra yatağıma yatıp,diktim gözlerimi tavana.

Kapı çaldığında yerimden istemeyerek olsa da kalktım.Kapıyı açtığımda karşımda Meleği gördüğümde kaşlarımı çattım.

-"Oo Melek hanım hoşgeldiniz"

-"Azra neler oluyor neden kavga ettim,ayrıca bu kolundaki morluk ne?",

Kolumdaki kırmızıdan mora terfi etmiş olan yere baktım.Dört parmak şeklinde hafif bir morluk vardı.Ama kalbimden çok yakmıyordu canımı.Kaanın söylediği sözlerin,kalbime saplanan kızgın demirden farkı yoktu.

Melek banyoya girdiğinde bedenimdeki yorgunlukla gözlerimi kapattım.Sesler kulağıma geliyordu ama,uyku bedenimi çoktan etkisi altına almıştı...

Sabah yatağımdaki hareketlenmeler sonucu gözlerimi zorda olsa açtım.Burnumdaki sızı dolayısıyla yüzümü buruşturdum.Sanırım hasta olmuştum.Ve bu durum oldukça kötüydü.Meleğin elindeki fincanı bana uzatıyordu.Yeşil çay olduğunu ta buraya gelen kokusundan anlamıştım.Ve bu his hasta olmanın verdiği histen daha kötüydü.

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin