(Medya Azra elbisesi temsili)
Bu bölümü cesur_kız adlı kullanıcıya ithafen yaziyorum.
"Dünyanın en güzel hissi sen ona bakarsın ve o sana çoktan bakıyordur..."
Kulübenin dışına çıktığımızda Meleğin mahçup bakışları eşliğinde arabaya bindik.
-"Azra arabayı da mı kaçırdınız"
-"Yürüyerek mi gelmemizi bekliyordun Kaan"
Beni takmayip arabayı sürmeye başladığında koltukta çaktırmadan Kaana bakıyordum.Bi kere bak zalımın oğlu dur yada bakma utanırım yanaklarımın kırmızısı daha geçmemişti.
Arkadan gelen müzik sesiyle Kaan sinirle tısladı.Arkaya baktığımda Berkin arabasının arkadan geldiğini gördüm.Deli gibi müzik çalıyordu.Berk hırslanıp bizim arabayı sollayarak geçince Kaan durur mu bastı gaza...
Vücudum ön tarafa savruldugumda emniyet kemerini sıktım.
-"Kaan yavaş"
Durmayıp daha da hizlandiginda korkmaya başlamıştım.Yere tek parça inmek istiyordum.
-"Kaan valla korkuyorum yavaşla"
Durmadı duymuyordu.Gözlerimden bir yaş süzüldüğünde elimin tersiyle sildim.Koltuğa sinip gözlerimi sıkıca kapattım.
Araba durduğunda tanıdık kollar bedenimi sardı.
-"Azra"
-"Ne"
Cevap vermedim vermek de istemiyordum.
-"Azra dedim"
-"Ne dedim bende"
-"Ne oldu"
-"Bişey olmadı Kaan"
-"Söylermisin"
-"Neden hızlı gidiyorsun salak"
-"Korktun mu sen"
-"Yok keyfimden böyle duruyordum"
-"Tamm yavaş kullanacağım"
-"Zahmet olacak senin için"
Araba bizim evin önünde durduğunda iniyodum ki Kaanın sözleri beni durdurdu.
-"Kıyafetini abartma Azra"
-"Neden Kaan ne giyineyim Efendim"efendim kelimesini bastırarak söylemiştim.
-"Pantolon tşört tamam"
-"Hmm tabi tamam Kaan hallederim ben"
Arabadan inmeye yeltendigimde kolumdan tuttu.
-"Bişey unutmadın mı Azra"
-"Neymiş o unuttuğum şey"
-"Öpücük"
-"Öpücük derken?"
-"Bay bay öpücüğü"
-"Sen bir yıllık öpücük kotanı bugün beni öperek kullandın"
-"Ben seni öpmedim ki sen beni öptün"yüzüme kan basınç yapmaya başladığında utançla yüzümü çevirdim.Birşey de diyemedim.Yüzüme vuruyordu.Köpekk...
Arabadan incegim sırada kolumdan tutup yanağıma öpücük kondurdu.Dediği dedik beyimizin.
Eve girdiğimde Prensesin ve eniklerin mamasını verdikten sonra yukarıya çıkıp üstümü değiştirdim.Yemek yememem lazımdı elbiseden göbegimin çıktığını hayal vile edemiyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...