Yukarıdaki resimdeki BERKİMİZ 😁
"İnsanları tanımak,denizi bardak bardak boşaltmaktan daha zordur..."
MEVLANA
Sonunda aşık olduğum,bitanem , hayatımın anlamı,insan olsa evlenme teklifi edeceğim olan tenefüs zili çaldı. Tam ben bitanemle konuşurken Melek kalkıp kafama vurdu.Ben ve sevgilimi ayırmak ne kadar mantıklı Melek.
-"Neye daldın yavru"
-"Delseydin kafamı Melek,beyni pire kadar olan Melek,"
-"Güzel fikir de benim beynin pire kadar mı salak!"
-"Sallanmada tuvalete yürü malum randevumuza geç kalmak istemem"
-"Yorma garibi yazık"
-"Benleyken yorulmaz o"
Melekle beraber tuvalete giderken kızlar bize mal mal bakıyordu! Tabi ilk günden kavga eden biz salaklar dikkat çekti. Hiç istemediğim şey... Tuvalete girdik Melekte yan kabine girdi. O sırada lavabodaki musluklar açıldığında kızlar konuşmaya başladı.3 farklı ses tonu vardı.Hepsinin iğrenç olduğunu parantez içinde belirtmek isterdim.
-"Kızım o kızlar kafayı yemiş"
-"Aynen Kaana selam vermek bile deli cesareti isterken kafa atmak nedir! Kaşı patlamış bebeğimin?"
-"O kızlar gününü görür ama bizim Kaan'ımızla Berk'imizi kaptırmayız."
-"Ama feci intikam alacaklar"
-"Bu okuldan arkalarına bakmadan kaçacaklar!"
Kapı tekrar kapandığında
kızların gittiğini anlamam çok uzun sürmemişti.Bizde dışarı çıktık.
Meleğin beti benzi atmıştı.Bu Kaan neyin nesiydi bilmiyorum ama içimden bir ses çok büyük bir belaya bulaştığımızı söylüyordu.Asıl sinir olan benim de o sese hak veriyor olmamdı.-"Azraa bunlar ne diyor ben anlamadım"
-"Saçma sapan şeyler"
-"Uğraşmayalım onlarla,sözümüzü unutma,babamın son isteği"
-"Gerekirse uğraşırız!"
Kaanın ağzından ilk kez;
Sıkıcı ve yorucu bir günün sabahı Berki de alıp yola çıkmıştım.Dün gecenin etkisinde hafif kaldığım alkol işlerimi biraz zorlaştırıyordu.Köşeyi döner dönmez frene basmam hiçbir işe yaramamıştı.Kız yere serilirken arkadaşı koşarak yanına geldi.İlk önce çıkıp bakacaktım.Kızın öyle bir.mimikleri vardı ki,sanki uçurumdan düştü.Berk desen canım kızımın koltuklarına işkence çektiriyordu.Kız yattığı yerden doğruldu.Bizim okulun formasıydı.Arabanın kapısını açıp dışarı çıktım.
-"Önüne baksana kızım"dedim.
Yüzüme saşkınca baktığında gözlerimi devirdim.Hadi canım bu da mı.Daha sonra imza işini hallederiz.
-"Yuhhh ! Bana çarpan sensin ve emin ol kimse isteyerek çanağını yaralamak istemez" Vayyy dili de varmış demek.Konuş konuş böyle daha zevki çıkıyor.
-"Banane kalk ayrıca bırakın şu oyunları eskidi artık yapma"göz kırptım ve arabaya doğru gidiyordum ki kafama yediğim ayakkabı beni duraksattı.Bi kızın eli neden bu kadar ağır olur ki yuhh...
Kıza doğru 2-3 adım attım ki arkadaşı kolundan tuttuğu gibi koşmaya başladı.Kız dönüp bana dil çıkarttı.Yerden aldığım ayakkabıyı kıza fırlattım ama arkadaşına geldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...