"Hayatta en değerli hediye zamandır,kime armağan ettiğinize dikkat edin..."Yüzümün benden habersiz ne hal aldığını bilmiyorum ama bana bakan iki tane sırıtan inek var ne demek sevgili...
-"Melek bunu bana derhal açıkla!"
-"Seviyorum Azra tamam mı?"
Meleğin yanına gittim ve elimi havaya kaldırıp omzuna vurdum.
-"Helal lan Melek tebrik ederim iyi çocuk seçtin"
-"Essah mı diyon Azra"
-"Essah diyom Melek"
Birlikte sıkıca sarıldık.Kardeşimin sonunda adamakıllı bir sevgilisi oldu.Berke doğru yürüdüm.
-"Bak eğer Meleğin gözünden bir damla yaş akarsa yakarım canını"
-"Ayıp ettin Azra artık Melek benim helalim"
Kaan ordan
-"Hani bizde burda yaralıyız yani Aşk filmini bırakın da kaldırın beni!"diye bağırdı.
Ayy unuttuk biz onu...
Kaanı kaldırdık.Biz burda mı duracağız daha.
-"Melek biz daha burda mı kalacağız"
-"Hayır Azra çıkıyoruz şimdi"diyip Berkin koluna girip çıktı.Hadi ama yaa ben bu odunu nasıl kaldırayım yaa...
-"Kaan kalkasana"yapışmış sandalyeye yerden kalktı sandalyeye oturdu.
-"Yardım et Azra nasıl kalkayım yaraliyim ben"kesik ayağımı olabildiğince havaya kaldırdım.
-"Ben çok sağlamım demi Kaan bende yaraliyim"
Elini omzuma koydu ve kalkmaya çalıştı.
-"Ohaa Kaan çürüttün çek elini omzumdan"
-"Başka nasıl kalkacağım acaba Azra hanım"
-"Dur bekle Kaan bey ben size kepçe getireyim"
-"Ahaha çok komik Azra"
-"Dur bak Kaan sen şimdi bir elini bana ver diğerini de sandalyeden destek alarak kalk"
Dediğimi yaptı tabi tam Kaandan beklenilecek şekilde bana yüklendi.Kolunu omzuma attı.Sanki bende taşıyabilecek gibi kolunu tuttum.Kafam kolunun altında kayboldu.
-"Azra neredesin"diye sağa sola bakınmaya başladı.Haa bide dalga geçiyorsun demek...
-"Burdayım Kaan kolunun altında"
-"Aaa burda mıydın pardon"
Kaanla birlikte bahçeye çıktık.Neyseki ders zili daha yeni çalmıştı.Kimse yoktu bahçede.Berk arabayı getirdiğinde
-"Kızlar atlayın sizi de bırakalım evinize"
Ben daha bişey söylemeden MELEK hemen lafa atladı.
-"Olur o zaman" Meleğe 'sen eve gidince görürsün'bakışlarımı yolladım.Bana 'ne var 'bakışlarıyla karşılık verince ofladim.
-"Offf"ordan Berk
-"Of deme oh de "diyince Melekle beşlik çaktılar.Kaana baktığımda ölü gibi yatıyo.Bunlar intihar sebebi...
Eve geldiğimizde arabadan indim.
Melek arabadan zorla da olsa indi.Berkde indi.
-"Görüşürüz bitanem"
-"Görüşürüz" Berk Meleğe doğru yaklaşmaya başladı.
Arkamı döndüm ama dayanamayıp geri baktım.Berk tam Meleği öpeceği sırada Melek yanağını çevirdi.Berkte bozuntuya vermeden yanağına sulu bir öpücük bıraktı.
İğrenç bir şekilde yüzümü ekşittim.
-"Lan yeter artık kök saldık burda"diye arabanın içinden bağırdı Kaan odun işte odun.
Berk de Arabaya bindi ve hızlıca uzaklaştı.Bahçedeki kamelyaya oturduk.
-"Melek bi çay yapsana"
-"Kalk sen yap Azra"
-"Sen çayı yap bende bakkaldan kuru pasta alıp geliyim"
-"Süper fikir Azra çabuk ol ama Prensesi de al bişey olursa sal benim Dişi panterimi"
-"Tamam olur"
Bakkal Hüseyin amcadan çıktık.Bizim mahallenin köpeği Topaç takıldı peşimize bizim prensese yanaşıyor.Tabi bizim prenses yüz vermiyo nedense evde kalcak köpeğim..Allahım köpeklerin aşk hayatı da bi garip...
Eve geldim oturdum kamelyaya.Ben bir yandan tuzlu kurabiyeleri yerken Meleğin telefonuna gelen mesajlara tepkisini izliyordum.
Her gelen mesaja ayrı bir mimik hareketi vardı.En son salincaga oturdu.Bende arkasından dolandım.Mesajlara baktığımda kendimden geçtim.
Gönderen:Erkeğim
'Yerim seni kadın'
Gönderilen:Erkeğim
'Ye beni Erkeğim'
Bu mesajlara gülsem mi ağlasam mı siz karar verin.
Evet arkadaşlar yeni bölümle karşınızdaydım.Bölümlerden vote ve yorum az geliyor bende bölümün beğenmediğinizi düşünüyorum.Her vote ve yorum değerlidir.
Beklyin biraz aşağı inin...
Biraz daha az kaldı...
Ha gayret bitti sayılır...
Sizi seven yazarınız Gizli_hatun😘😘
Buraya kadar gelmişken küçük yıldıza basıverin arkadaşlar😂😂😂😂
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...