...Hani birde sevdiklerinin mutluluğunu görerek mutlu olmak vardır.İşte o gerçek mutluluktur...
Keyifli Okumalar...
Asansör kırmızı butona bastıktan sonra,gözlerime gelen yaşları durdurmak adına asansörün tavanına bakamaya başladım.Kaan yanımdaydı ve ben ona rüyalarımdaki gibi sarılmak istiyordum.
Sarılmıyorum,sarılamıyorum.
Bunu yapacak cesareti uzun yıllar önce kaybetmiştim.Cesaretimle beni terk ederken yalnız gitmemişti,benliğimi de peşinden sürüklemişti.Asansörün kapısı açıldığında çıkmaya niyetlenmiştim ki Kaanın kolu buna engel olmuştu.Hala ne istiyordu.İlla benimle uğraşmaması için ayaklarına kapanıp yalvarmam mı gerekiyordu.
-"Kaan yeter artık ne istiyorsun!"çığlığım asönsöru doldururken ben bile kendimden bu sesin çıktığına inanamıyordum.
-"Sen dedin ya herşeyi unuttum,sen düşmanımın oğlusun diye"
-"Dediysem ne olmuş?"
-"Hadi sana olan duygularımı unuttum diyelim.Bundan sonra ortağımsın sırf bu yüzden sana yakın olacağım"
Asonsorden çıkarken bende arkasından bakıyordum.Bana hala duygu beslemesine inanamıyordum,yada inanmak istemiyordum.Sırf bu sözü yüzünden o küçük ve bir umut isteyen yüreğim o söze tutanarak yeniden yeşerebilirdi.Ben bunu istemiyordum.
Bir dakika ortak,kim ortak.Kaan benim ortağım değil ki!
Kaanın arkasından koşmaya başladım.
-"Kaan!"
Beni dinlemeden hala yürümeye devam ediyordu.
-"Kaann!"
Önüne geçip elimle durdurdum.Bana göz ucuyla bakıp tekrar yoluna devam etmeye başladı.Hadi ama az önce haraketleri nasıdı,şimdi nasıl.
Sinirle yürüyüp odama girdim.Melek de geldiğinde ona doğru yürüdüm.
-"Melek Kaan ne diyor,ne ortağı!"
-"Azra sen hızlıca çekip gitmeseydin,daha doğrusu toplantının yarısında dinlemeyi bırakmasaydın bugün bir akşam yemeğinde bu işi konuşacağımızı biliyor olurdun"
-"Peki neden onlarla ortak olacakmışız"
-"Azra onlar çok güçlü bir şirket,bizleri batırmadan rahat durmayacaklar.Kendimizi biraz toparlayana kadar,hem düşünsene zaten büyük bir şirketiz gücümüze güç katacağız"
Bu sözlere karşı başka ne diyebilirdim ki.Meleğin gözlerindeki o his o heyecanı,kelimelerimi boğazıma diziyordu.
Kafamla onaylandıktan sonra konuşmaya başladı.
-"Neyse Berkle beraber gün almaya gideceğiz"
-"Ne günü?"
-"Altın günü sen salak mısın Azra nikah günü yıldırım nikahı yapacağız"
-"Sence biraz aceleci davranmıyor musunuz?"
Melek yüzüme tip tip baktıktan sonra sabır dilercesine konuştu.
-"5 yıldır bekliyoruz zaten"
Olanlar kafama dank ettiğinde elimi.kafama vurdum.Benim jeton artık bırak dört köşeyi kırk köşe olmuştu.
-"O zaman acilen elbiselere bakmam gerekecek.Ayakkabı,ter,misafir,bahçede kamp kurmuş çekirdekler be onlara eşlik eden kolalar"
-"Katlanacaksın artık 2 gün"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...