Medya Prenses Efe ve Yavruları
Bu bölümü @nurnurbeyza adlı kullanıcıya ithafen yaziyorum.Keyifli okumalar...
"Yüzün gökyüzüm..."
Eve gittiğimde Prensesin yattığı yer kan olmuştu.Ne oldu neresi yaralandı.Neden kanıyor.Prensese doğru yaklaştığımda bana baktı çok yorgun gözüküyordu.
Ağlamaya başladım.Kucağıma almaya çalıştığımda hırladı canı yanıyordu.Ve ben yakıyordum canını...
Bacağını açtığımda gördüğüm görüntüyle şok oldum.4 tane minik köpek dikkatimi çekti.Preneses sen ne ara kimden bu.Hadi bizim mahalledeki Topaç olsa yavruların sokak köpeği olmaz.Aklıma gelen fikirle elimi anlıma vurdum.Efeee...
Yavrulardan birini kucağıma aldığımda daha gözleri açılmamıştı bile ve beyaz renkteydi.Buna Pamuk diyecektim.Kucağıma aldığımda direk boynumun girintisine kafasını soktu.Ama ben yerim bunuu.
Kucağımdaki Pamuğu bıraktığım gibi son hızla yukarıya odama çıktım.Benim bebeklik giysilerim olduğunu tahmin ettiğim ve annemin dip dip sakladığı kıyafetleri çıkardım.
Aşağı inerken bir yandan da Meleğe mesaj atıyordum.
Gönderilen:Dişi Terminatör
-"Gelirken Berk ve Kaan da acil eve gelsin yanında Efeyi de getirsin bir sürprizim var"telefonu kapattım.Şimdi ugrasamazdim 'ne oldu'sorularıyla...
Prensesin yuvasının yanına gittiğimde ponçiklerini emziriyordu.O kadar zaman nasıl anlamamıştım.Prensesin kilo alması koşmaması salak kafam bi veterinere götüreydim keşke.Elimdekileri teker teker Pamuğa Fındığa Köpüğe ve Suratsıza giydirdim.İnsan bi sevimli olurdu.Odun gibi bişey bu ya...Öpünce falan hırlıyor.
Kapı çaldığında kucağımdakileri bırakıp kapıya doğru gittim.Kapıyı açar açmaz Melek söylene söylene içeriye girdi.
-"İnsan hiç mi değişmez ya odun"
-"Ama aşkım"diye lafa girdi Berk elinde Efe de vardı.
Hadi ama Kaan nerdeydi.Köpeğinin yaptığı bku temizleyecekti.Namus meselesi.
İçeriye girdiğimde Melek olduğu yerde heykel gibi dikilirken Verk koltuğa oturmuş Fındığı seviyordu.
-"Melek"
-"Melek"
-"Melek"
-"Azra beni bi çimdiklesene"kolunu tutup hafifçe siktigimda acıyla bağırdı.Sıktırmamıştım ki.
-"Azra bunlar nee sokakta mı buldun"
-"Haa evet Melek herkes sokağa şivava bırakıyor(yazar yazılımını bilmiyor)"
-"Ha o zaman bunlar kimin"
-"Bizim yellozun yavruları"
-"Ohhaa Prenses daha bakireydi"Bu dediği şeye katıla katıla gülerken Melek saf saf suratıma bakıyordu.
Efe neredeydi.Kapıyı açtığımda direk merdivenlerden yukarıya çıktı.Tabi biliyo hatasını kaçar.Yukarıya sinirli sinirli çıkarken arkamdan Köpüğü kucağına almış seven Meleğe göz devirmeden edemedim.
-"Efeee!"
-"Efeeeeeee!"salak gibi efeye seslenirken kendi kendime kızıyordum.Sanki efendim dicek köpek.
Tek tek odaları dolaştıktan sonra benim odamdan ses gelince oraya gittim.Sessiz olamam lazımdı.Daha görmemişti yavrularını...
Kapıyı sessizce açtığımda Efenin yatagima yattığını gördüm.Rahatına düşkün beyimiz.Efeyi kaldırıp aşağı kovalarken birinin kolumdan tutup beni çekmesiyle odanın kapısının kilitlenmesi bir oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...