35 |HOŞGELDİN!

9.3K 361 31
                                    


"Koklayarak öpen kadınlar vardır işte onları çok sevin,çünkü aşkın en samimi halidir onlar..."

Göğsünde sarılı olduğum bedeni daha çok sıktım.Sadece sevmiyordu beni aşıktı.Bunu daha önce hiç söylememişti.Bana aşıktı sadece benim olabilirdi.Benim olmalıydı.Peki ya Yiğit onu öldürecek miydi?

Korkumu yenerek oturduğum uçurumun yakın kenarında Kaana daha çok sokuldum.Hava soğuktu ve üstümde sadece pijamamın üstü vardı.Pislik çok korkutmuştu beni sadece pantolon giyebilmistim.Çoraplarım bile tek tekti.

-"Üşüyor musun?"

-"Hayır"

Eliyle anlımı kontrol ettiğinde üstündeki tişörtü bir çırpıda çıkardı.Ondan uzaklastigimda eliyle beni çekip sarıldı.Ağzım açık kalırken üstüme giydirdi.Ve bu havada yarı çıplaktı.Gözlerimi kaçırırken Kaan da gülüyordu.Utandığım zaman yanaklarım kıpkırmızı kesilirken neden hala o iğrenç görüntümden hoşnut oluyordu...

Arbaya bindigimizde Kaan klimayı açtı.Yavaş yavaş arabanın içi ısınırken oturduğum koltuğa iyice sokuldum.Yolda arabanın farlarının aydınlattığı asfalta bakarken Yiğitin yüzü aklımdan gitmiyordu.Kaan beni depodan çıkartırken en son bir el silah sesi gelmişti.Ölmüş müydü?

Kaana söylesem kesin kızardı.Gerçekten çok şaşkındım.Mafyayı sadece filmlerde olur sanıyordum.Mafyadan haberdar olmamızı sağlayan Kurtlar Vadisi ne burdan ayriyeten teşekkür ediyorum.Sayesinde şu an yanımda bir mafya duruyordu ve ben o mafyaya aşıktım.

Evin önüne geldiğimizde emniyet kemerimi çıkardım.

-"İyi akşamlar"dedim Bana doğru döndü.Yanağıma öpücük kondurduğunda arabanın kapısını açarak aşağı indim.Evin kapısını açmak için anahtarımı çıkardığımda elimden düştü.Ezikliğini gösterdin Azra.Girer girmez kapı çaldığında delikten baktım.Kaan vardı.Hadi ama daha şimdi görüştük.

-"Kaan"

-"Azra bahçede konuşabilir miyiz?"

-"Tamam geliyorum"

-"Bekliyorum"

Mutfağa girip Meleğin sabah yaptığı kekten dört dilim tabağa koyup 2 bardağa da limonata doldurdum.Karnım açtı ben yerken Kaanın da bana bakması olmazdı dimi.

Bahçeye çıktığımda Kaanın kamelyada oturur vaziyette duruyor olması beni şaşırtmadı.Sizi de şaşırtmadı değil mi sonucta hamuda kalkarak bekleyecek değil.

Elimdeki tepsiyi gördüğünde yüzünde gülümseme oluşurken yerinden kalkıp yanıma geldi.Bende sanıyorum ki bana yardım edecek elimdeki tepsiyi alıp yemeye başlayınca gözlerimi devirdim.Odun...

Kaan üç dilim keki ve iki bardak limonatayı bitirdiğinde bende elim çenemde Kaanı izliyordum.Maşallah ne mide vardı.Birde geğir tam olsun.

-"Kaan"

-"Efendim"

-"Sana bişey söyleyeceğim ama kızmak yok tamam mı?"

-"Tamam söyleyeceğine bağlı"

-"Yiğite ne yapacaksın"elini saçlarından geçirdiğinde sinirlendiğini anlamıştım.

-"Öldüreceğim"

-"Yapma Kaan lütfen"

-"Azra bu konuda sessiz kalsan iyi"bişey demicektim.

-"Tamam sessiz kalacağım"

Yerinden kalkıp yanıma geldi.Bana sarıldığında bende ona karşılık sarıldım.Gözlerim bir an karşı dürbüncü Nimet teyzenin azgın torunlarının bize daha doğrusu Kaana baktığını gördüm ve Kaanın sırtı cıplaktı.Birden ayağa kalktım.

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin