"Hani kimse kimsenin hiçbirşeyi olamaz dediklerinde,gururla seni gösterip HERŞEYİM demek gibi...!"
Bu bölümü cesur_kz adlı kullanıcıya ithafen yaziyorum
Keyifli Okumalar...Belime dolanan güçlü kollarla,kafamı yemekte olduğum kanepe tabağından kaldırdım.Kaan mutlu gözüküyordu.Dolayısıyla bende mutluydum.Etrafımı incelemeye başladığımda gözüm Meleği arıyordu.Benden önce odadan çıkmışlardı.Şimdi ise ortada gözükmüyorlardı.Kaanın yanımdan ayrılmasını fırsat bilerek Meleği aramaya koyuldum.
Otelden içeriye girdiğimde telaş içerisinde ordan oraya koşuşturan garsonlar arasından zorla da olsa geçip asansöre bindim.İlk önce restorantın olduğu yere baktım.Yine aynı manzara bir oraya bir buraya koşuşturan garsonlar.Son çare bizim kaldığımız odaya girdiğimde banyonun ışığının açık olduğunu gördüm.Kapatmak için kapıya doğru yaklaştığımda içeriden hıçkırık sesleriyle irkildim.Aklıma dolan kötü düşüncelerle beraber kapıyı yavaşça açtım.Melek klozetin üstüne oturmuş,elinde bir kutu peçete,yerde resmen desen oluşturmuş peçeteler ordusu.
-"Melekkk"
Kafasını kaldırdığında korkmadım değil.Yüzünde akmamaya gayret gösteren rimel,Meleğin gözyaşıyla beraber akıp gidiyordu yanağından...
-"Azraaa"sıkıca sarıldığında ona karşılık bende doladım beline ellerimi.Hıçkırarak ağlıyordu.
-"Melek birisi bişey mi yaptı"
-"Ha-Hayır"
-"Ne o zaman Melek ya tecavüze uğramış Fatmagül gibi durma karşımda!"
-"Berk beni aldatıyor"içimden geldiğim gibi güldüm.Yüzüme sinirli bir şekilde bakınca kahkaham yavaşça yerini kıkırtıya bıraktı.
-"Neden gülüyorsun!"
-"En son böyle dediğinde oğlan sana yüzük takmıştı hatırlarsan"
-"Azra öyle değil!"diye bağırdı birden.Berk onu bu hale getirecek kadar ne yapmıştı.
-"Onu bir kızla öpüşürken gördüm Azra kızın kollarından sıkı sıkı tutuyordu.Kız beni gördüğünde zafer kazanmişcasına güldü.Azra ben bu oyunda daha başlamadan kaybettim"tekrar klozetin üstüne oturduğu gibi eline aldığı peçeteye sümkürüp yere attı.Banyo kapısını hızla çarpıp odadan dışarıya çıktım.Gözlerim etrafta Berki araken bulduğumda ne yapacağımı düşünmeye başladım.Berk seviyordu Meleği yada ben öyle sanıyordum...
Koşuşturma esnasında kolumdan tutulup çekildim.Kaan şimdi hiç sırası değildi.
-"Azra nereye böyle?"
-"Kaan Berki gördün mü?"
-"Ne yapacaksın Berki?karşımda saçı başı dağılmış vaziyette Berki görünce sinirle tısladım.
-"Gerek yok buldum zaten!"
Kaandan kolumu kurtardığım gibi Berkin üstüne yürümeye başladım.Yakalarından tuttuğum gibi arkasındaki duvara yapıştırdım.Gözlerime inanamaz şekilde bakmaya başladığında birdaha vurdum duvara bedenini.
-"Farklı sanmıştım"
-"Azra ba-"
-"Seni farklı sanmıştım,Meleğin ilk defa bir erkek arkadaşını onaylamıştım,ama farkın yok fazlalığın varmış,çünkü şu ana kadar kimse onu ağlatmayı başaramamıştı,onun senin için döktüğü gözyaşı yazıklar olsun sana"
Bu sefer Kaan gelmişti yanımıza oldukça şaşkın bi o kadar da sinirliydi.
-"Azra ne oluyor ne bu hal"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...