#SEZON FİNALİ#

9.5K 351 32
                                    

...

Önce herşeyi siyaha boyamak gerekiyor,sonra kurumasını bekleyip beyaz harflerle yeni hikaye yazmak.İşte biz buna unutmak diyoruz...!
...
Keyifli Okumalar...

Sebebsiz sevmektir aşk,nedeni olmadan bağlanmak birine.Utançtan sarılamaktır hatta,çünkü utanmaktır aslında sevmek.

Eşyalarımı koyduğum çantamla beraber indiğimde,Meleğin de beni kapıda beklediğini gördüm.O benden daha heycanlıydı.Neden olduğunu az çok tahmin ediyorsunuzdur.Dedem Kaanın benim erkek arkadaşım olduğunu duyunca kızmıştı.Ama Meleğin sözlendiğini duyunca'gelince seninle konuşacağız'diyip telefonu kapatmıştı.Bayağı sinirlenmişti.Şimdi ise Meleğin eli ayağı birbirine dolanıyordu.

Kapının önüne Kaan ve Berkin arabası hızla gelince oluşan tozdan dolayı kısa bir boğulma tehlikesini yaşadım.Yüzüme doğru gelen tozları elimle ittirerek arabanın kapısını açıp ön koltuğa bindim.Kaan yaşadığım olaya karşın sadece gülmekle yetindi.Ben seni göreceğim ama dedemden pat pat pat soruları yediğinde ben güleceğim karşında.Sadece 1 gün kalacaktık işleri varmış Kaan beyin...

3 saatlik sıkıcı bir yolculuğun ardından kocaman çeşme gözüktüğünde bizim köye girdiğimizi anlamam çokta zaman almamıştı.Köyün temiz havasını içime çekerken bir yandan da gözlerim Aliyi arıyordu.Ali benim çocukluk arkadaşımdır.Bir kere eşşek falan kaçırmıştı bizi.Kaan arabayla şaşkın ve bir o kadar meraklı çocuklar arasından zorla da olsa geçerken bu sefer ben gülmeye başladım.Sıra bana gelmişti.Bugün oldukça eğlenceli geçeceğine emindim.

Dağın tepesine çıktığımızda dublex evin çatısı gözükmüştü.İçime dolan heyecanla beraber aşağıya indim.Ananem beni görünce ellerini yüzüne kapatıp ağlamaya başladı.Ona doğru son hız koşarken ananem çoktan kollarını açmış beni bekliyordu.Ananemin kolları arasında yerimi hemen almıştım.Kollarım ananemi sıkarken onun da benden yanı kalmadığını sırtımı sıkmasından anlamıştım.Arkamı döndüğümde dedemi görmemle çığlığı bastım.Dedemin tebessümü yerini kahkahaya bırakınca hemen sıkıca ona da sarıldım.

-"Bu o mu?"

Ananemin kafasıyla işaret ettiği yere baktım.Kaan bizim oturduğumuz kamelyaya doğru geliyordu.Utangaç bir şekilde kafamı salladım.

-"Evet o"

Dedemin yüzüne baktığımda sanki birşeyi çözmek istercesine bize doğru gelen Kaana bakıyordu.

-"Merhaba efendim"

Kaanın ananemin elini öpüp alnına koymasıyla şaşırmadım değil.Ben sadece elini öpüp iltifat etmesini falan beklerdim.Annemle sarıldıktan sonra sıra dedeme gelmişti.Dedem o kadar sert bakıyordu ki bir an gözlerim dedemin gözlerinde takılı kaldı.O buruşuk yüzünde gayet dikkat çeken mavi gözleri ateş saçıyordu.Kaan umursamazcasına dedemin elini öpmesiyle beraber toklaştırdılar.

Kamelyada oturuken Berkin arabası görüş açımıza girdi.Meleğin tedirgin yüzü arabanın içinden dahi belli oluyordu.Yavaşça arabadan ilk önce Melek sonra da Berk indi.Meleğin aksine Berk tedirgin gözükmüyordu.Meleğin elini sıkıca kavrayıp yanımıza gelmeye başladılar.

Ananem dayanamayıp yine ağlamaya başlayınca Melek Berkin elini bırakıp ananeme sıkıca sarıldı.Bir Melek burnunuçekiyordu bir ananem.

-"Yavrummm"

-"Ananemmm"

Melek dedemin önünde durdu.Ama kafası hala eğikti.

-"Neden kafan eğik Melek"diye söze girdi dedem

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin