"Asıl mesele bölebilecek güce sahip olabilirken,birleştirebilmektir..."
Sabah alarmın sesiyle gözlerimi açtım.Ne çabuk sabah olmuştu sanki daha yeni yatmış gibiydim.Gözlerimi ovarak banyoya girdim.Yüzüme birkaç kere soğuk su çarptım.
Aşağı indim ve çaydanlığa su koydum.Prensesin mamasını verdim.Yukarıya çıkıp okul kıyafetlerimi giyip saçımı yandan ördüm.Gözlerime eyeliner çekip toz pembe rujumu sürdüm.
Meleğin odasının kapısını çalıp içeriye girdim.Uyanıktı gözlerindeki acıyı görebiliyordum.Dokunsam ağlayacak cinstendi.
-"Hadi bitanem aşağı kahvaltı hazır"
-"Tamam geliyorum"
Aşağı indiğimizde kahvaltıya başladık.Ikimizden de ses çıkmıyordu.Konuşacak halimiz dahi yoktu.Melek gece boyunca yasin okumuştu.Bende bildiğim sureleri...
Melekle otobüse binip okula gittik.Sınıfa girmeden önce okulun karşısındaki pastaneden 4 tane pogaca aldık.Yanlış anlamayın kendimize değil bizim ayılara.
Sınıfa girdiğimizde öğretmenin sınıfa girdiğini gördük.
-"Oo kızlar isterseniz gelmeseydiniz"
-"Hocam özür dileriz"
-"Yok öyle yırtma bugünün nobetcileri siz oldunuz"
-"Hocam daha iki gün önce yaptık"
-"Geç kalmanın cezası"
-"Peki"diyip yerimize oturduk.Hiç havamda değildim.Uğraşamazdım.
Kaan daha gelmemişti.Nerdeydi.Matematik dersini severdim.Dediğim gibi severdim.Artık sevmiyorum hoca sağolsun.
Formül mü anlatıyor felsefe mi emin değildim.Tabi tahataya dönüp gizliden kırmızı ruj sürdüğünü saymazsak...
Kafamı sıraya koyup uykunun kollarına kendimi attım.Bir ara bedenimi tanıdık koku kapladı O güvende hissettiğim koku. Kokunun kaynağına daha da sokuldum.Uyku bu kokuyla daha güzeldi...
Gözlerimi araladigimda Kaanın o hafif tebessümlü suratı ve şekilli saçları.Ellerimi kimse görmeden saçlarına daldırdım.İki üç haraketten sonra saçları dağıldı.Böyle daha güzeldi.
Dersin sonlarına doğru karnımın acıkdığını hissettim.
-"Kaaannn"dedim uykulu sesimle
-"Efendim Azramm"dedi benim duyabilecegim fısıltı şeklinde
-"Benim karnım acıktı bu kaçıncı ders"
-"5.ders Azra"
-"Ohaa neden beni uyandırmadın Kaan"
-"Kaç kere dürtükledim Azra kalkmadin"
-"Ayrıca bu kadar önemli olan konu ne Azra"sustum.Laflar boğazımda düğümlendi.
-"Çıkışta beni bir yere götüreceksin"
-"Nereye Azra"
-"Babamın yanına seni tanistiracagim"
-"Memnuniyetle"dedi.Bende uykumun kollarına kendimi tekrar attım.Uykulu olmazdım orada...
Uykumun ortasında dürtüklenerek uyandım.
-"İnsan öperek uyandırır pis"diye yarım ağız konuştum.
-"Efendim Azra"
-"Yok bişey saat kaç"
-"Öğle arasındayız"
-"İyi benim karnım acıktı aşağı inelim"sıranın altından çıkardığı poşeti açtı.İçinden kıymalı bazlama vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...