11 |YIRTIK PANTOLON

17.1K 747 22
                                    

"Sonra birisi çıkar derki;kalbiniz bedeninize göre fazla büyük,biraz kıralım..."

Sabah bana koala gibi yapışmış olan Melekle gözlerimi açtım.O kaçırılma olayından sonra 2gündür olkula gitmiyor ve beni de göndermiyor.Perdeleri dahi açmıyordu.

Bu ne korku tamam bende korkuyorum ama bu kadarı da çok fazla...Adamları polise şikayet etmiştik ve her yerde onları arıyorlardı.

-"Melek kalk hadi artık"

-"Hayır olamaz yapma"ayy kıyamam kabus görüyor.

-"Melek kalk kuzum"

-"Yapma yaaa"diyip gülmeye başladı.

-"Ne yapma kalk kız salak"

-"Uykumun en güzel yerine_"

-"Sen kabus görmüyor muydun Melek"

-"Ne kabusu Azra tam Çağatay Ulusoy beni"

-"Allah cezanı versin Melek"

-"Asıl senin versin"

-"Seni verdi ya"diyip kapak yaptım.Arkamda ağzı bir karış açık Melek bıraktığımı biliyordum.

Banyoya girdim kısa bir duşun ardından dişlerimi fırçaladım.Saçlarıma fön çekip açık bıraktım.Banyodan çıktığımda

-"Nereye gidiyorsun Azra" diyen Meleğe sadece göz devirmekle yetiniyorum.

-"Okul formamla bara gidiyorum Melek sende gelsene"

-"Ovv fantezi fikrine bayıldım Azra"

-"Saçmalama Melek okula gidiyorum tabiki"

-"Hayır Azra bak ben çok korkuyorum tamam mı"

-"Melek bak bitanem onlar bir daha bizi kaçıramazlar"

-"Neden Azra bir kere kaçıran bir daha kaçırır"

-"Melek canım arkadaşım bizim polise şikayet edeceğimizi bildikleri için birdaha cesaret edemezler saklanıyorlardır şimdi"

Yarım saatlik Meleği ikna çabalarım sonucunu verdi zafer benimdi okula gidiyoruz.Okulu hiç bu kadar özleyecegimi düşünmezdim.Melek banyoya girdi bende kahvaltıya aşağıya indim.

-"Melek kahvaltı hazır hadi gel bitanem"

Melek aşağıya indiğinde yediğim zeytinin çekirdeği boğazımda kalıyordu.Melek siyah gözlükleri,siyah taytı,siyah tülbenti ile tam bir cenaze evi sahibi gibi duruyordu.

-"Melek ne oluyor"

-"Kimliğimizi korumaya çalışıyorum Azra"diyip elindeki gözlüğü bana taktı.Tabiki gözlerimi devirdim...

-"Gözlüklerin arkasından göz devirdiğini hissedebiliyorum Azra"

-"Tamam Melek uzatmada yürü hadi okula geç kalacağız"

Kapıdan çıkıyordum ki Melek durdurdu.Allahım şu an bodygard gibi ellerini iki yana açmış etrafı kolaçan ediyor.

-"Tamam Melek tamam taksi tutalım salak salak davranma yeter ki"Melek hanım hemen telefonu çıkardı ve taksi çağırdı.Zaten canına minnet...

Okula yaklaşırken resmen yolu değil taksimetreyi takip ediyordum.Türklerin adeti işte...Evden okula 30 tl vermiştik ah korkak Melek gitti 30 tl.

Sınıfa girdik ve yerime oturdum.Kaan yoktu ortalarda Melekle oturabilirdim.Derain ortalarına doğru Kaan girmişti derse ve oldukça sinirli gözüküyordu.Ne olmuştu ki Allahım şu an delirebilirim...

Meleğe göz ucuyla baktığımda yavaşça yan sıraya geçti.Yanına da Berk oturdu.Direk kaçamak bakışlar atıyorlardı.Ne vardı bunların arasında ne var beee :D

Kaan kendinden beklenecek bir şekilde sıraya oturdu ve oturur oturmaz benim olduğum taraf havaya kalktı.Alayla dudaklarının kenarı kıvrıldı.Hah bide gül sen Gerizekalı bide merak edersin Salak Azra keşke bıçaklanaydın tövbe tövbe...

Tenefüste Melekle beraber tuvalete gittik.Meşhur tuvalet ne zaman buraya gelsem başıma bişey geliyordu.Bi kız geldi ve

-"Azra seni öğretmen arka bahçede bekliyor acil gidecekmişsin"zil çoktan çalmıştı.

Melekle ayrıldık.Arka bahçeye doğru giderken düşündüm.Kavga etmedim yada tartışmadım neden çağırıyordu.Allahım bir daha disiplin alamazdım.

Arka bahçeye geldiğimde kimse yoktu.Yine sazan avına geldim.Arkamı döndüm ve gidiyordum.Arkamdan agzımın kapatılmasıyla çığlığım boğazımda düğümlendi.Allahım yine kaçırılacaktım.Şansıma bir kez daha küfrettim.

Ağzımı bırakıp kendine çevirdi.Kaşlarım birden havalandı.Ne bu yakışıklılık ama yakışıklı olması bana böyle davranması anlamına gelemezdi.Beni birden duvara ittirdi ve üzerime doğru gelmeye başladı.Oha noluyo lan!

-"Lan!"

-"Şişttt"ne yapıyordu bu kilitlendim sanki.En sonunda ittirmeye çalıştım ama başaramadım.Avazım çıktığı kadar bağırmaya başladım ve ağlamaya başladım.O anda bir yırtılma sesi geldi.Yere çöküp ağlamaya başladım.Pantolonumun paçasını kesmişti.

Kaanın ağzından ;

-"Abi Yiğit geliyor"dedi Berk bende Berkin baktığı yöne doğru baktım.Geliyordu yine p*ç ne işi vardı burada şu an kendimi zor tutuyorum.

-"Ooo Kaan bey naber uzun zaman oldu görüşmeyeli"

-"Neden buradasın Yiğit"

-"Bizim okulun müdürü attı beni bende bu okula geliyim dedim güzel kızlar varmış"

-"Vardır sana göre kızlar"

Yiğitle otururken beni dürtmesiyle kafamı ona çevirdim.

-"Kaan şu kız kim"

-"Hangi kız Yiğit"

-"Şu pantolonlu kız"

-"Napacaksın o kızı Yiğit"

-"Güzele benziyor bi tanışır kaynaşırız"

-"Hayrola sanane o kızdan"

-"Dedim ya kaynasiriz"

-"O gönül eğlendirecegin bi kız değil"

-"Ne o Kaan sen bi kızı asla korumassın bi tanışıyım şu kızla"

-"Yiğit otur yerine"beni takmıyordu.Kalktım ve kolunu tuttum.Kolunu çektiğinde iyice sinirlendim.Kendime çevirdim.

-"Ehh yeter be" diyerek yumruğu çaktım.

-"İşte şimdi o kızı çok merak ettim"dedi ve çekti gitti.

O an ki sinirle sınıfa girdim.Melekle oturuyordu Azra..Yanına hızla oturunca aniden havaya zıpladı.O an bütün sinirim uçtu sanki...Tenfüste dışarı çıktı ve Melek döndü ama o gelmedi.Meleğe gittim ve sordum.

-"Melek Azra nerede"

-"Bir hoca çağırmış arka bahçeye gitti"

Sınıftan çıktım zaten sıkılmıştım hem.Azraya da bakarım ne yaptı yine de hoca çağırıyor.
Birden arka bahçeden Azranın çığlığı gelince hızlıca koştum.Arkaya gittiğimde elinde bıçakla Yiğit ve önünde diz çökmüş olan Azra...

İşte şimdi sınırı çoktan geçtin Yiğit !!!





Yeni bölümle karşımızdaydım bölümlerden vote ve yorumlarinizi bekliyorum.Voteler baya bi az vote olmayınca bölümün begenilmedinigini düşünüyorum.Her vkte ve yorum değerlidir.Sizi seven yazarınız

Tugce00nur😘😘

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin