33 |EMİN MISIN

9.3K 405 31
                                    

"Ah bi sarılsam şimdi,kırılsa yalnızlığımın kemikleri..."

Kaan yüzüme hala bakmaya devam ederken konuşmaya başladım.

-"Neden hala suratıma bakıyorsun"

-"Neden bakamaz mıyım?"

-"Dikkatim dağılıyor"

-"Ellerin titriyor"yüzüne baktığımda güldüğünü gördüm.Resmen benimle dalga geçiyordu.

Sinirle ayağa kalktım.

-"Titremiyor işte hem titricek bir sebeb yok"

-"Ya emin misin?"demesiyle üzerime doğru gelmeye başladı.

-"Benden utanıyorsun Azra"

-"Utanmıyorum"

-"Utanıyorsun"

-"Utanmıyorum!"

Sırtım duvarla buluştuğunda huzursuzca yerimde kıpırdadım.Kaçacak yer aramaya bakmama kalmadan Kaan önümde yerini almıştı.

-"Gözlerime bak"haa oldu canım ya gözlerine bakayım, sonra yerime çakılayım.Cenemden tutup nazikçe yukarıya kaldırdı kafamı.O koyu kahve gözlere bakmamak adına bende kaşlarına bakıyordum.

Dudakları alnıma değdiğinde içimden düşük voltta bir elektrik akımı geçti diyebilirim.Bir an gözüm dudaklarında takıldığında hemen gözlerimi kaçırdım.

Dudakları ile dudaklarımın arasında milimler kala aklıma gelen ilk şeyi söyledim.

-"Kaan tuvalete gitmem lazım"gözlerime hayretle baktığında kahkaha atasım geldi.

-"Azra sana inanamıyorum şimdi mi?"

-"Yok Kaan iki saat sonra gideceğim de şimdiden haber vereyim dedim"

Kolunun altından geçip odada bulunan tuvalete girdim.Tamam Azra şimdi bi düşün.Kaan bir küçük ihtimal acıkır mutfağa gider ikinicisi tuvalete gider ve sen burdan kolayca tüyebilirsin.

Yaklaşık 10 dakika kadar olmuştu ki ben hala klozetin üstüne oturmuş Kaanın sampuanlarını inceliyordum.Yabancı ve duymadığım markalardandı.

-"Azra orda saklanmayı daha ne kadar sürdüreceksin"

-"Ben saklanmiyorum ki Kaan"

-"Dur o zaman tahmin edeyim gelecek ayınkını da aradan çıkarıyosun"

-"Nerden bildin"diyip kahkaha attım.

Bir süre sonra kapı sesi geldiğinde temikinli hareketlerle kapıyı açtım.Oda boştu.Banyonun kapısını kapattım.Odadan dışarıya çıkıyordum ki çevrilmemle duvarla sırtım yeniden buluştu.

-"İyi oyundu Azra Soylu"gözlerimi kapattım.Artık ne olacaksa olsun...

Aşağıdan kapı çaldığında sevinçle gözlerimi açtım.

-"Kapı!"

Kafasını yukarıya kaldırıp sinirle tısladı.

-"Pek bi sevindin kapının çalmasına!"

-"Yo ben melodisini seviyorum sadece"

-"Tabi Azra"

Kollarının arasından sıyrıldım.Kaan benim kolumdan tutup kendine döndürdü.Dudaklarımız arasındaki mesafe yok denecek kadar azdı.

-"Azra istesem seni bu kadar kolay öpebilirim ama sadece senin de beni isteyerek öpmeni bekliyorum"

Yüzüne baktığımda kollarını yavaşça açtı.Kapıdan çıktığımda elimi kalbimin üstüne koyup derin bir nefes aldım.

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin