"Mesafeli olmak bazen iyi,bazıları ne kadar uzak o kadar iyi..."
Sabah evden gelen kokular beni yataktan casper misali havada çıkartırken gözüm kapalı aşağı iniyordum.Son basamağı da atladığım için hafif bir düşme tehlikesi geçirdim.Bu koku hiç tanıdık gelmiyordu.Eğer bu kokunun sahibini daha önce yesem kesin tanırdım.
Mutfağa gittiğimde bir tane teyze böyle 40 lı yaşlarda.Ben mini etekli birini bekliyordum.
-"Su alabilirmiyim?"
-"Ayhh kızım korkuttun tabi alabilirsin ama sen kimsin"
-"Şey yenge ben Berkin misafiriyim Efeye yemek vermek için gelmiştim"
-"Kusura bakma kızım bu evde hiç kız görmemiştim şaşırdım"bu eve daha önce hiç kız gelmemiş miydi.Ohaa Kaanın evine hiç kız gelmemiş.
-"Peki bu kıyafetler neyin nesi"
-"Ben bu eve gelmeden önce girip çıkan kızların eşyaları"
-"Yardıma gerek var mı"
-"Yok kızım otur sen ben yaparım"
-"Olur mu öyle şey..teyze"
-"Ayşe kızım"
-"Ayşe teyze"kadının yüzündeki memnun ifade beni mutlu etmeye yetmişti.
Ayşe teyze melemen yaparken bende onu dikkatlice izliyordum.Işine çok özen gösteriyor ve titizlikle yapıyordu.
-"Bu arada adın ne kızım"
-"Azra Ayşe teyze"
-"Adının anlamını biliyor musun Azra"olumsuz anlamda kafamı salladım.Güldü ama bu kadının gamzeleri var yerim ben bunuuuu...
O arada merdivenlerden ses yükseldi.
-"El değinilmemiş bakire"
-"Ooo bizim uykucu dev uyanmış"dedi Ayşe teyze.Kaana baktığımda saçları düzenliydi.Ayrıca adımın anlamını nerden biliyo.
Gelip Ayşe teyzenin yanağına sulu bir öpücük bıraktı.Yüzümü ekşittim.Kapıya yaslandı ve izlemeye başladı.
-"Sen nerden biliyon oluşum Azranın anlamını"oluşum lafı bende gülme etkisi yaratırken sustum.
-"Peki sen adının anlamını taşıyor musun Azra"dediğinde dondum kaldım.
-"Emin ol Kaan en iyi ben taşıyorumdur"
-"O ne biçim bir laf öyle Kaan geliyo terlik"
-"Tamam Ayşe Sultan senin hatrına susuyorum"
Salona geçip koltuğa yayıldığında sinirimden ayağımı yere vurdum.
-"Sen bakma ona kızım o biraz-"
-"Biliyorum Ayşe teyze PATAVATSIZ"diye bağırdım.
Salona geçip masayı hazırlarken Kaanın bana bakması sinirimi bozmuştu.Şortu da çıkarmıştım.Gerizekalı olumca böyle oluyor demek.
Ayşe teyze Kaanın önüne omlet koyduğunda olumsuz anlamda sesler çıkarttım.
-"Sende istermisin kızım omlet"
-"Yok Ayşe teyze kalsın ben sevmem yumurta"
-"Aaa yumurta sevilmez mi"
-"Alerjik problemlerim var"
-"Tamam kızım sana da yufka böreği yapayım o zaman"
-"Zahmet etme Ayşe teyze"
-"Ne zahmeti kızım iki dakka da olur zaten"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...