YENI HİKAYE ŞEYSİ

2.3K 37 4
                                    

Arkadaşlar uzun bi aradan sonra tekrar merhaba uzun zaman sonra arkadaşımın mesajları sonrası merakımdan girdim Wattpad'e baktım ki KOD ADI BY MAFYA 600.000 olmus.Ne kadar sevindim bilemezsiniz.Okudukça anladım ki yazarkenki yaşımın azizliğine uğramışım 15 yaşında yazdığım kitabım şuan çok amatörce geliyor.Olumlu mesajlarınız tepkileriniz çok gülmemi sağladı.Olumsuz mesajlarınız ders almamı sağladı.

       UZUN LAFIN KISASI YENI KİTAP YAZIYORUM.BİRAZ DAHA KURUSU FARKLI DÜŞÜNCELERİ FARKLI HER BÖLÜMDE SIZI TERS KÖŞE YAPACAK KİTAPLA TABIRI CAIZSE BOMBA GIBI GELIYORUM.OKUMAK ISTEYEN VARSA BETIMLEMEMI DUSUNCELERIMI MİZAHIMI SEVENLERI TÜM ICTENLIGIMLE BEKLERİM SIZI SEVEN YAZARINIZ GIZLI HATUN ^-^

            HADİ ORDAN DELİ

Ne kadar kaçabiliriz ki aştan?

Ne kadar kontrol edebiliriz duygularımızı?

Sıradan ve tekdüze bir hayat mı,yoksa maceralarla birbirini kovalayan günler mi?

Tuğba AKSOY

Sıradan bir genç kız.Oldukça mütevazi,sevimli,genellikle yaşlı teyzelerin torununa almak isteyeceği kadar güzel ve tatlı dilli.

Yaşadığı mahallede yeri geldiği zaman abla,psikiyatrist,tavlada rakip,kavgada arka...
Küçük yaşta ilk aşkı tarafıdan hor görülerek aşağılanan kızımız erkeklere karşı duyduğu kinle büyür.

Çevresinde yaşanan karı koca kavgaları sebebiyle evlilikten ve aşktan ölesiye kaçan kızımız gittiği bir doğum günü partisinde hayatınının değişeceğini nerden bilebilirdi?

Yaptığı pastalarla ünlenen Tuğba açtığı dükkanda 3 arkadaşıyla birlikte geçinip gidiyordu.Ta ki birgün gelen pasta siparişine kadar...

Yaptığı pastanın gittiği partide yaşayacağı sorunları bilse yine de gider miydi partiye?

Oğuz ATMACA

Küçükken ağzında gümüş kaşıkla doğan oğlumuzun kızlara olan düşmanlığı,küçükken kız arkadaşlarının saçını çekmesiyle başlayıp geceleri birlikte geçirdiği kızları sabahları yol ortasında arbadan indirip,arkasından bir ton küfür ve beddua yiyecek kadar büyümüştü.

Hayatında sorumluluk namına birşey olmayan Oğuz,baba parası yemenin çalışmaktan daha zor olduğunu iddia edecek kadar züppe bir kişiliğe sahip....

Gecelerin gözde bekarı Oğuz, yiğeninin doğum günü partisinde rastgele tanıştığı kızla hayatının değişeceğini bilemezdi?

Peki bilse partiye gider miydi?

Rastgele dalınan bir oda...

Ortada kalan miras...

Açgözlü Oğuz...

Kızgın Tuğba...

Oynanan duygular...

Şöhrete açılan kapı...

Peki bir yanardağı yağmur söndürebilir mi?
Ya su buharlaşıp yok olacak,ya yanardağdaki ateş sönecek...!
Bu oyunda kazanan taraf yok.

Ya Tuğba Oğuz'un ateşini söndürmek için kendini feda edecek,

Ya Oğuz Tuğba'nın serinliğini korumak için kendi ateşini söndürecek...!

Arkadaşlar bu benim yazdığım 3. Kitabım.Kurgusu oldukça farklı ve tekdüze hikayelere benzemeyen bir kitap olacağını düşünüyorum.Başka hikayelere baktım.Benim kurguma uzaktan yakından alakası olan bir kitap yok.Bölümleri oldukça sık yayınlamaya çalışacağım.Bölümlere gelen vote ve yorumlar gelecek bölümü hızlandıracak.Hikayeme gelecek eleştirilere açığım.Ama lütfen eleştireceginiz şey eleştirmeye değecek türden olsun.Hepinizi seviyorum.

Şimdiden keyifli okumalar...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 03, 2019 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin