40 |AÇILIŞ

8.6K 377 18
                                    

"Değişmedim,sadece akıllandım o kadar...!"


Karşımda soluk soluğa kalmış olan Kaana baktıkça gülesim geliyordu.Nasıl düşünebilirdi ki benim çıplak denize girecek olmamı.Birde çıplak ıykkk.

Herkesten uzak yüzmek istemiştim sadece.Birileri tarafından bakılmak ciddi derecede sinirimi bozuyordu.Denizin son dalgasının vurduğu taşlara oturduk ikimizde.Kaanın hala şaşkın bakışlarını üzerimde hissedebiliyordum.Değişmek istediğime inanmak istemiyor gibiydi.

-"Kaan neden hala bakıyorsun"

-"Seni değişmek isteyecek kadar moralini bozan olay ne?"

-"Kaan sadece değişmek isteyemez miyim?"

-"Azra bu zamandır değişmeyen sen, kendini bu halinle bana aşık ettiren sen bu kadar kolay değişmeye karar veremezsin"

-"Kaan yanına bu halimle yakışmıyorum"

-"Nerden çıkardın bunu"

-"Kendi tespitim Kaan eğer bu konuda yanımda olacaksan itiraz etmem ama eğer karşı çıkacaksan gerçekten fikrimin değişeceğini düşünmüyorum"

-"Ben senin dış görünüşüne aşık olmadım,değişmek mi o sana kalmış sen yine benim Azram olarak kal o bana yeter"

Yaklaşık yarım saatin ardından plaja varmıştık.Kaanın gözlüğünü çıkarıp bakan erkeklere karşın bir anne aslanın yavrusunu koruma iç güdüsüyle sarıp sarmalayan hareketleri,yüzündeki 'bakarsanız bitersiniz' bakışları nefes almamı gitgide zorlaştırıyordu.Çok sıkı sarılıyordu çok...

Melek ve Berkin yanına sezlonga oturduğumuzda Melek Berke sırtına güneş kremi sürdürtüyordu.Havlumu oturduğum sezlonga serdikten sonra sırtüstü uzandım.Biraz bronzluktan zarar gelmezdi.Sıcaklık tenimi yakmaya başladığında,yerimde huzursuzca kıpırdandım.Üstümdeki mayo çoktan kuruduğuna göre,biraz yüzüp serinleyebilirdim.Kaanı dürtükledim.

-"Kaan"

-"Efendim Azra"

-"Hadi kalk denize girelim"

-"Kendin gir uykum var"

Şimdi gıcıklık mı yapıyorsun Kana bey.Ama ben seni uynadirmasini çok iyi bilirim.Kumsalda kumdan kale yapan çocuklardan aldığım kovalardan birisine denizden doldurduğum suyu Kaanın üzerine hızla döktüm.Şaşkınlık ve sinirle ayağa kalkan Kaanı görünce kahkaham eşliğinde denize doğru koşmaya başladım.

-"Azra!"

Denize girdikten kısa bir süre sonra arkama baktım.Kaan yoktu.Gözlerim Kaanı araken suyun içindeki bulanıklık beni benden alırken köpek balığı olma düşüncesi bile ürküttü.Birden havalandığımda küçük çaplı bir çığlığın ardından sinirle tisladım.

-"Kaan hiç komik değil!"

-"Senin üstüme su dökmen de hiç komik değil"beni suya doğru attırdığında ağzımdaki suları yutmamaya gayret ederek konuştum.

-"Komik olsun diye yapmadım zaten Kaan bey"

-"Ee sen demiyor muydun denize girelim diye al sana deniz biraz ekşınlı oldu idare edelim"

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin