"Amaa gözler kördür,insan ancak yüreğiyle baktığı zaman gerçeği görebilir..."
Saat 2ye kadar oturduktan sonra yataklarimiza girdik.Hani derler ya en uzun süren rüya ortalama 7 saniye falan işte ben rüyamda senaryo yazdım işte.Şimdi anlatıyorum dikkatlice dinleyin...
Şimdi biz Melekle bisiklete biniyoruz ve ordan Berk ve Kaan arabayla yanımıza geliyorlar.Berk diyor ki
-"Hadi kızlar atlayın pikniğe gidelim"
Bizde tamm diyoruz gidiyoruz.Piknikten geldikten sonra bizde biraz oturuyoruz.Sonra onlar evlerine gidiyor.Bizde bir gün pikniğe gideceğimiz sirada ben diyorum ki
-"Kaan ve Berk bizi çağırdı bizde onlari çağıralım ödeşelim"bak bak bana sen
Biz onların evine gittiğimizde Berk ayağı alçılı bir şekilde kapıyı açıyor.
Asıl komik olan şu ben salonda bir tane kadının heralde Ayşe teyzesi onun sırtını çiğniyorum.Ondan sonra bir karatı Berki istemeye gidiyoruz elimizde bir kutu lokum birde çelenk...Ayşe teyze kızıyor. Melege sen neden bu kadar zayifsin diye.Sonra bir karartı daha ardından başımda teyze teyze diyen civildeşen yiyenlerim de neden bunlar kara..
Ben senaryomu yazarken kafama fırlatılan yastık bende bir bomba etkisi yaratırken bir yandan da bana yastık atan kişiye saydiriyordum.
Gözümü açtım Melek sen ne ara bu kadar kas yaptın.Ohaa senin boyda uzamış.O anda bi yataktan çekildim.Melek beni cekemez ki.
Gözümü açtım Kaan hı iyi Kaansa sorun yok diyip gözlerimi kapattım.Kaan Kaan derken bizim Kaan şu benimle uğraşıp duran gözlerimi aniden açtım.Yine Kaan ben hala rüya görüyor olmayayım ben hala...
Aniden örtüyü üzerime çektim.Sanada aşk olsun Pembe Panterli Pijama. Ama senin de bi suçun yok ki annem...Kaan yere eğildi ve eline benim Tacettinimi aldı.
-"Bu da ayrı bi mesele Azra bu ne "dedi gülerek sanane ya sana ne
-"Evimde ne işin var Kaan"dedim tıslarcasına
-"Yengem kahvaltıya çağırdı bizi Azra"
-"Yengem derken?"
-"Melek yengem Azra "
Yine Melek gel beni döv diyor.Ayağa kalktım ve Kaanın elinden de tacettini almayı unutmadım.
-"Melekkk!"aşağı savaş edasıyla inerken Kaanda arkamdan geliyordu.Ta ki ayağım kayıp aşağıdaki zemine'yaktın beni gülüm'bakışları yollamayı ihmal.etmezken...
Masaya oturdum.Bu koku oha kendi kendimle konuşurken masaya tavayla omlet konuldu.Benden beklenmeyecek kadar sakin bir şekilde
-"Yumurtanın bu masada işi ne Melek"
-"Ben istedim Azra"
-"Omletin de sen gibi iğrenç Kaan"(çarpılacaksın yazar)beni takmayıp yemeye başlayınca öğürmeden edemedim.
-"Neden sevmiyosun Azra yumurtayı"
-"Sanane Kaan"
Biz masada tartışırken çoktan saat 8.50 olmuştu.
-"Kalk kalk kalk"
-"Ne oluyor Azra"
-"Saat Kaan ne olabilir 8.50"
-"Tamam biz bırakırız sizi"
-"Hayır biz kosariz ilk günki gibi"
-"Tabi yine birine carpilirsin"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...