43 |PARTI

7.8K 353 8
                                    

"Sebebsiz sevmektir aşk,nedeni olmadan bağlanmaktır birine.Hatta sarılamamaktır,çünkü utanmaktır sevmek aslında...!"

Keyifli okumalar...

Kaanın kafasını sinirle suya sokmaya çalışıyordum.Tabi sonuç benim haraketim hüsran Kaan beyin keyifli kahkahası.Ne yapmıştım şimdi,herşeyi bahane ederek bana kızıyordu.

-"Kaan ya bişey yapmıyorum"

-"Yapıyorsun"

-"Yapmıyorum"

-"Yapıyorsun"

-"Ne yapıyorum"

-"Beni deli ediyorsun Azra"

Havuzdan çıkmaya yeltendiğinde omzuna tutundum.Suda sürüklenmemin verdiği keyifle gözlerimi kapattım.Havuzun kenarına vardığımızda Kaanın yüzünün biraz gülmesi için konuşmaya başladım.

-"Yolculuğumuz burada sona ermiştir,lütfen sudan çıkınız"dediğim şeyle yüzünde milim oynamazken,bu sefer onu suya ittirip sinirle sudan çıktım.Havlumu üstüme sararken Kaanda yeni sudan çıkıyordu.O kızlar havuzun diğer tarafında yer alırken sinirle ellerimi yumruk yaptım.Göz göze geldiğimizde yüzünde oluşan pis gülümseme sinirlerimi hat safaya çıkarmaya başlamıştı.Kaan yanıma oturduğunda karşıdaki kızda bir haraketlenme,bikinin üstünü aşağı çekme falan ne yapıyordu bu.Havuzun kenarında kıvırtarak bizim olduğumuz yere geldi.

Kaan yüzünde oluşan gölgeyle gözünün birini açtı.Bıkkın bir şekilde nefesini verdikten sonra gözlerini tekrar kapattı.Bu sefer konuşan kız oldu.

-"Kaan ayyy sen burda ne yapıyorsun"

-"Yatıyorum Hazal ne yapabilirim"

-"Gel bi sarılayım ya özledim"yüzümün aldığı şekile ben bile emin olamazken,Kaanın kafası benim olduğum tarafa döndü.Yüzünde oluşan muzhip gülümsemeyle yerinden kalktı.Hadi ama Kaan sadece bikini giydim.Hadi bir sarıl.Hop sarılıyor,dibine girdi,kız kollarını açtı.Bedenleri kavuştuğunda sinirle yerimden kalktım.Havlumu alıp gidiyordum ki birden durdum.Neden ben gidiyordum ki gidecek birisi varsa o da Hazal denilen gerizekalı kızdı.Arkamı döndüm yüzüme o tatlı ifademi takınarak.Kaan beni gördüğünde yüzü şaşkın bir ifade aldı.O kızın çakma kızıl saçlarına yazık olacak.Kızın kollarını Kaandan ayırdıktan sonra saçını elime doladım.

-"Yaaa bıraksana saçımı kızım"

-"Sen kimin sevgilisini kucaklıyorsun"

-"Azra ne yapıyorsun"işaret parmağımı burnunun dibine getirdim.

-"Sen sakın karışma Kaan"

Tekrar kıza döndüğümde yüzünde tedirginlikle beraber güçlü durma çabası gizliydi.Ellerimdeki saçını daha çok sıktım.Elini kaldırdığı an tutup arkasından kilitledim.Ellerimi saçından çekip suya ittirdim.Kızın bedeni suyla buluşunca oturmakta olduğum sezlongtan havlumu aldıktan sonra Kaanın elini sıkıca kavradım.

-"Ay Hazal canım bakıyorum saçlarının rengi bi açıldı boya rengini atıyor galiba"

Otelin kapısından içeriye girerken sinirimin geçtiğini söyleyemezdim.

-"Azra"

-"Kaan sakın bişey deme yoksa sinirimden sende nasibini alacaksın ama madem bu oyunu başlattın bende devam ettireceğim"

-"Sonunda benim kazanacağım oyunları oynamayı seviyorum Azra"

-"Elinden geleni ardına koyma Kaan bey"

Odanın kapısına geldiğimizde Kaan arkadan kulağıma fısıldadı.

-"Yinede bu kıskanç tavırların seni daha da seksi kılıyor"

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin