"Birine güvenmek gerek,hiç bırakmayacak birine..."Ben kimsenin gelini falan değildim.Kimseye ait de değildim.Berk neredeydi,şimdiye kadar beni bulması gerekiyordu.Tabi umrunda olsaydım.Peki ya Azra neredeydi?,hiç mi merak etmemişti...
Karşımda bana gelinim diyen adama baktım.Bir an ağa o diye çok korkmuştum.Tamam da ağa kimdi.
-"Bak amca ben kimsenin gelini falan değilim"
-"Kızım sen benim gelinimsin"
-"Ya amca benim sevdiğim var"
-"Kızım benim oğlum seni seviyor o yeter bugün sözleneceksiniz"
-"Asla ven kimseyle sözlenmem"
Yere çöküp ağlamaya başladığımda omzumda bir el hissettim.
-"Ağlama kızım"
-"Bi git amca ya benim sevdiğim var diyorum sana"
O eli tekrar omzumda ittirdiğimde bu sefer benim boyuma göre eğildi.O tanıdık koku burnuma dolarken gözlerimi açtım.Rüya görüyor olmalıydım.Bu Berkti..
Karşımdaki kişinin Berk olduğunu anlamak adına kendimi tokatlamaya başladım.Ellerimi tuttuğunda yüzümdeki gülümsemeyi fark edebiliyordum.
-"Berk bu adam beni kaçırdı oğluyla sözlemeye kalkıyor"amcaya dönüp konuşmaya başladım.
-"Görüyor musun amca bak bu benim sevdiğim o yüzden senin oğlunla falan sözlenmem"
-"Melek bitanem öp babamın elini"what baba yani father bu amca Berkin babası mıydı?
-"Öp gelinim elimi"diyip elini uzattı amca.Şaşkınlığımı üstümden biraz atınca amcaya doğru yaklaşıp uzattığı elini öptüm.
Salondaki koltuğa oturduğumuzda konuşmaya başladık.
-"Ee kızım siz aynı okulda mı okuyorsunuz"
-"Evet amca"
-"Bana artık baba diyebilirsin"gözümden gelen yaşı zor durdurunca hafif bir tebessüm ettim.Ağzımdan zorla da olsa
-"Baba"kelimesi çıkmıştı.
Eliyle Berkin omzuna koyup konuşmaya başladı.
-"Şu hayirsizdan başka bir evladım yok kızım olmasını çok istemiştim şimdi artık seni kendi kızımdan ayırt etmem"
-"Yalnız aşiret falan ben korkarım öyle şeylerden"hunharca bir kahkaha attıktan sonra konuşmaya başladı.
-"Hangi devirde yaşıyoruz kızım kalmadı artık aşiret falan"
-"Peki Baran kim?"
-"İşte bu"diyip" Berkin omzuna vurdu.Berke dönüp sinirle tısladım.
-"Bunca zaman bana yalan mı söyledin Berk daha doğrusu Baran!"
-"Hayır bitanem bak benim asıl ismim Baran ama ben sevmedim ismimi öyle olunca ismimin yanına Berk ekledim"
-"Baran Berk hmm hoşuma gitti"
-"Sevindim"
-"Hadi kızım git sana getirdiğimiz kıyafeti giy"
-"Ne olacak"
-"Söz"
-"Ama biz daha küçüğüz"
-"Kızım hemen evlenin demiyoruz en az söz nişan derken 6 sene kadar"
Seviyordum üniversiteyi de okuyup mesleğini elime alacaktım.En kötü ihtimal işletmeci olurdum bi şirkette.
-"Tamam"diyebildim sadece merdivenlerden çıkarken aklımda tek bisey vardı Azra bu duruma ne diyecekti...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...