Sabah kollarimdaki ve ayak tabanlarındaki ultra ağır uyanmama sebeb olmuştu.Pislik Kaan her tarafım acımıştı ovalamaktan.Ama o yorgunlukla birşeyi unutmuştum.Videoyu silmiş miydi bu gerizekalı.Onu hallederdik ama bugün eşşeğim gelecekti...
Aşağı indiğimde kahvaltı çoktan hazırdı.Günün en erken saatiydi.
-"Ayşe anne"ses yok
-"Ayşe Anne!"
-"Ayşe Anne!!"
-"Yok evde"
-"Kaan sen misin?"
-"Yok Ayşe Annenin hayaletiyim"
-"Dalga geçme salak"aşağıya gülerek gelen Kaanı görünce şaşkınlığımı gizleyemedim.Kaan gülüyordu.Aşağı indiğinde eski somurtkan ifadesi geri geldi.
Masaya oturdum ve Kaana
-"Kaan bişey sorcam sana"
-"Sor Azra"
-"Sen dün akşam çektiğin videoyu sildin demi"
-"Hayır"
-"Neden silmedin Kaan"dedim tepkimi belli edercesine
-"Sileceğime dair bir söz verdiğimi hatırlamıyorum Azra"
-"Kaan omuzlarını ovdum"
-"Ovmasaydın Azra"sinirlerim tepeme doğru yol almaya başladı.
-"Sosyal medyada paylaşırım dedin Kaan"
-"Hayır sadece 1000k takipçi var bu videoyu görürler dedim"tam ağzımı açıp bişey diyecektim ki kapı çaldı.
-"Bu konu burda kapanmadı"
-"Bekliyor olacağım"
Pis birde iddalaşıyor silrceğini söylemedi ama ima etti.Kapıyı açtığımda çığlık attım.Kaan koşarak kapıya gelince yerimde ziplamaya başladım.
-"Melekkkkkk!!"
-"Azraaaa!!!"
Birbirimize sıkça sarılırken aynı anda çığlık atıp yerimizde hopluyorduk.
Melekle ayrıldıktan sonra salona gittik.Koltuğa oturduktanbsonra Meleğin suratına bakmaya başladım anlat dercesine
-"Sorma Azra sorma keşke gitmeyeydim demek isterdim ama iyi ki gitmişim irda neler yaptık neler"
Kaanla ağzımız 'o' şekli alırken Melek devam etti.
-"Fesat düşüncelerinizi bit kenara bırakın insan biraz mantıklı düşünür benden bekliyon mu Azra"
-"Imm bi düşüneyim hayır"
-"O zaman ben çok açım"Meleğe hayretle baktım.
-"Kızım sevgilin seni götürdü de bişey yedirmedi mi"
-"Anlatacağım bitanem sen bi yemek hazırla"
Mutfağa gittiğim gibi makarna suyu koydum.Makarnalar pistiginde sosunu koyup hazırladığım masaya koydum.Ha birisi de kalkıp yardım etse hele de Kaan ama görür o.
Kaanın tabağına o görmeden musil koydum.Yaşasın kötülük hahaahaaa çok zekiyim alkış banaaa
Yemek yerken gülmemek için kendimi Çok zor tutuyordum.Melek ve Berk spagettinin uçlarını ağızlarına almışlar ve kemiriyorlar.Catalimi aldığım gibi makarnanın ortasından böldüm.
-"Makarnayı pislik işlerinize karıştırmayın"
Kaanın söylediği söz gözlerimin yuvasından firlmasına yol açtı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016
Teen Fiction#Dikkat Bağımlılık Içerir# !!!""""Klasik bir mafya hikayesi değildir"""!!! "Kapak tasarımı için Fetv63 e teşekkürler" -"Kırgınım sana pislik!"dedim nefretimi belli ederek -"Neden ne yaptım sana Azra neden kaçıyorsun benden"bide soruyor pislik! -"Hay...