53 | Gülüşü Güzel

7.4K 342 17
                                    

...

O kadar güzel gülüyorsun ki bazen,bütün dünya kör olsun istiyorum...!

-"Sandığın kadar saf değilim Kaan Bey!"

Kaan vakit kaybetmeden içeriye girdiğinde kapıyı kapatıp kilitledim.Islak kıyafetlerim bedenimi zor durumda bırakırken,Kaanın ıslaktan yapışmış olan tişörtü gözüme hiçte kötü gözükmüyordu.

Evin tahta merdivenlerinden yukarıya çıkarken Kaan da şömine başındaki odunları yakmaya çalışıyordu.Merdivenleri teker teker çıktıktan sonra kapılardan birini açtım.Burası banyoydu.Yandaki kapıyı açtığımda karşımda çift kişilik yatak büyük olmayan gardrop vardı.Üzerimdeki ıslak kıyafetlerden kurtulmak için dolabı açtım.Aman Allahım bu kadın neler giyiyordu böyle!

Kaanın ağzından;

Azraya teklif ettiğim yemek rezil olmuştu.Zaten zar zor cesaretimi toplayıp teklif etmiştim.

Yanmayan odunlar sinirimi bozarken, yukarıdan gelen su sesi içimde oluşan tuhaf duyguların depreşmesine neden olmuştu.Zorla da olsa yanan odunlar etrafı yavaş yavaş ısıtmaya başlamıştı.Yağmur şiddetlenmesi cama vuran damlalarından belli ediyordu kendisini.

Yapamıyordum.Onu görünce oluşan duygularımı boşverin,kapıdan sızıp gelen kokusuna karşı engel olamıyordum.Yüzü hayatıma devam etmem için oksijen görevi görüyordu.O sesi ise dünyada duyduğum en güzel melodi,şarkı ritmiydi.Kısacası Azra hayatımın tümünü kaplıyordu.

Merdivenlerden gelen adım sesleriyle o yöne doğru döndüm.Gözlerim arsızca Azranın vücudunu süzerken kendimi tokatlayıp kendime gelmeyi istedim.

Kalçasının altında biten şortu,üstündeki beyaz tişörtü,ıslak saçlarına sardığı havlusu ile Azra şuan karşımda tam bir günah keçisi olarak duruyordu.

Mutfağa gittiğimde elime aldığım bardağa doldurduğum suyu kafama diktim.Kendine gel Kaan o Azra.O sıradan birisi değil.

-"Aç mısın?"

Arkamı döndüğümde önümde tüm nimetleriyle duruyordu.Uzak dur benden kadın!

-"Açım birşeyler hazırla"

Azra dolabı açtıp aldığı patlıcan,domates ve soğan aldığında yüzümü ekşittim.Ne yapacaktı onların karışımıyla.

Patlıcanı küp küp doğradıktan sonra fırın tepsisine dizdi.Sonrasına ben Azraya bakmaktan yemeğin nasıl yapıldığına bakamamıştım.Masayı hazırlamaya başladığında,bende sandalyede yemeği bekliyordum.

Azra elinde fırından çıkardığı tepsiyi masaya koyduktan sonra karşıma oturdu.Bana doğru eğilip servis etmeye başladı.Tuza uzandığında oluşan manzarayla oturduğum sandalyeden öksürerek kalktım.Bu kız sütyen giymemiş miydi?

Yukarıdaki odanın balkonuna çıktım.Soğuk hava bedenimi esir alırken balkon demirlerine düşen yağmur damlalarını seyrettim.Kapı açıldığında elinde 2 fincanla giren Azraya baktım.Bu kadın ölümünü benim elimden istiyordu.Zaten kendimi zor tutuyordum.

-"Yemeği beğenmedin galiba"

Gözlerini gözlerime dikmiş cevap bekliyordu.

-"Yok beğendim"

-"Neden kalkıp gittin o zaman?"

-"Biraz hava almak istedim sadece"

-"İster misin?"

Elindeki fincanın birisini uzattığında diğer fincanı da ağzına götürüp bir yudum aldı.İçtiği fincanı elinden alıp bir yudum aldım.Kahvenin tadını bastırıyordu dudaklarının tadı.

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin