10 |KAÇIRILMA

17.5K 795 29
                                    

"En kötüsü de etrafa renk saçarken,kendi içinde hep siyah olmaktır..."

Meleğin çığlığı o kadar zayıf çıkmıştı ki ona doğru gideceğim sırada ağzıma kapatılan bez beni zayıflattı.

Sesler kafamda uğultu halinde gelmeye başladı.Gözlerimi yavaşça açtığımda araba koltuğunda olduğumuzu ve bir yere gidiyor oluşumuz beni ürküttü.Meleğe baktığımda baygın olduğunu gördüm.Yalan o baygın falan değildir bilmem kaçıncı rüyasını görüyordur.

Meleği yavaşça dürttüm.Melek gözlerini açtı.Etrafına bakındı ve tam ağzını açtı bağıracakken elimle kapattım ama çok geçti.Meleğin tiz sesi arabanın içini doldurdu.

-"Sizi ırz düşmanları"

Arabanın şoförü bize baktı ve

-"Ooo hanımlar uyanmışsınız"

-"Uyandıysak sanane bee"adamlar p*ç gibi güldüler.

-"Atarı bile güzel lan"diye yanındaki adamı dürttü.Birden araya girdim.

-"Tuvaletim geldi"diye bağırdım.Melek bana far görmüş tavşan gibi baktı.

-"Ne ya olamaz mı narkoz etki yaptı çişim geldi"

Şoför kahkaha atmaya başladı.Ve sonunda arabayı durdurup kapımı açtı.

-"Git yap gel"

-"Ya kaçarsam hiç mi telaşlanmıyorsunuz"

-"İnsan kendini nasıl ele verir be mal"diye Melek arabanın içinden bana bağırdı.Adama zafer kazanmışcasına gülümsedi.Beni silahıyla ormanın içine biraz itekledi.Adam başımda bekliyor ne yapacaksa...

-"Heyy gel bak istersen"

-"Olur fark etmez bende merak ediyodum zaten"

-"Bak seni bıçaklarım"dediğim şeyde kendimde bile gülme isteği geldi ama istifimi bozmadım.

-"Acaba bıçağın nerde"sanane be sanane demek istesem de sonuç sessizlik...

-"Arkanı dön ya şimdi salıcam arabanız çiş olacak"

Adam öfleyerek arkasını döndü anda hani filmlerde oluyo ya şöyle adamın enseye bir dirsek atarsın adam bayılır şöyle kuytu bir yere çekersiniz sonra diğerine gelir sıra onu da hallettin mi kötü kız olursun...

Öyle bir dirsek vurmuşum ki adam yere düştü.Hadi ama ya adam bayılacaktı.Adam kafasını öyle bir tuttu ki sanki gazozuna ilaç attım yeni uyanıyor.

-"Vay or*pu vay demek oyun ha"

-"Şey abi valla elimden kaçtı bakıyon zannettim"

-"Ben şimdi sana bakacam"diyip üzerime üzerime gelmeye başladı.Ağaca yasladı ve tam gömlegime dokunacagı sırada adam önümde diz çöktü.

-"Melek sen ne arıyon burada o adamdan nasıl kurtuldun"Melek bana sarıldı.

-"Adam beni arabaya kilitleyip sizi aramaya geliyodu"

-"Eee"

-"Bende bişey yapmadım camı kırdım geldim"

-"Adama naptın Melek"

-"Bişey yapmadım hatta şu an sizi daha doğrusu bizi arıyor"

-"Salak koş o zaman adam bizi arıyor"

-"Ayhh yoruldum biraz dinlenelim"

Meleğin kafasına bir tane patlattım sustu.Bileğinden tuttum ve yine koşmaya başladık.Arabanın yanına geldiğimizde kimse yoktu.

Melek sürücü koltuğuna geçti.Bende doğal olarak yan koltuğa geçtim.Ne yapacak diye düşünürken direksyon altına eğildi ve birşeyler karıştırmaya başladı.

-"Ne yapıyorsun melek"

-"Düz kontak azra hiçmi görmedin"Allahım neden benim kardeşim böyle tamam isyan etmiyorum herşeyi mükemmel ama akıl olmayınca olmuyor...

-"Melek annem Allah akıl dağıtırken sen şemsiye mi tuttun"

-"Ne alaka Azra"

-"Bu araba tofaş mı lüks arabalarda düz kontak olmazz"

-"Ne yapacağız Azraaa"diyip ağlamaya başladı.

-"Kaldık buralarda aç kurtlar yiyecek bizi kurt olmasa ayı yiyecek böcek ısıracak"Meleğin kafasından tutup kontakta asılı olan anahtara çevirdim.

-"Bunu sen mi taktın Azraaa"

-"Ha evet Melek ben taktım seni de boşuna uğraştirdim zaten başından beri takiliydi"

Sürücü koltuğuna geçtim ve kontakta asılı olan anahtarı çevirdim.Hayatımda hiç araba kullanmamış olamam işimi bayağı zorlaştırıyordu.Her an kafamda"Aman Azra , dikkat et Azra , yavaş , hızlı"diyen bir adet Melekle sonunda anayola cikabilmistik.

Anayola gelesiye kadar 4 sincap,1 adet yılan,bilmem kaç tane de böcek ezmistik.Melek herbirinin arkasından 3 gülhu 1 elhamdülillah okusa da günahları hep bana...

Sonunda otobüs durağından eve gelmemiz tam 2 saat sürmüstü.

Eve gelince Meleği yatağa attım.Yanlış anlamayın seninle yaticam diye tutturdu.Bende yatağına yatırdım kendim de Yatagima yattım.

Aklımda herzaman ki gibi bir soru

"Bi adamların bizile işi ne"

Votelemeyi unutmayalım lütfennnnn 😘😘

KOD ADI BY MAFYA #wattsy 2016Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin