-Katrine rusz się bo się spóźnię!-Dziewczyna krzyczała z samochodu
-Mamo...ja naprawdę muszę ją tam zawieść?-Złapałam kluczyki od samochodu i wskazałam palcem na blondynkę która nie mogła opanować emocji.
-Masz prawko to z niego korzystaj-Poklepała mnie po ramieniu wychodząc z kuchni.Przewróciłam oczami i z wielką nie chęcią ruszyłam w stronę auta.
Pewnie zastanawiacie się dlaczego dziewczyna siedząca w aucie zaraz wybuchnie płaczem.
-Szybciej bo mi dezodorant wyparuje!-Pośpieszyła mnie machając ręką
Myślicie,że jak ją zabije to ktoś zauważy?
-Nie masz się czym martwić Maye i tak na ciebie nie spojrzy-Puściłam jej oczko i zapaliłam auto.
-Przypominam ci,że jestem starsza wiec trochę szacunku-Zapięła pas i włączyła radio.Po dotarciu na miejsce dziewczyna wybiegła z auta i ruszyła w stronę kolejki.
-Zaraz będę wchodzić!Co będziesz robić przez ten cały czas?-Wyjęła z małej torebki bilet
-Pochodzę po mieście-wzruszyłam ramionamiBlondynka odwróciła się i po chwili pożegnała mnie machając ręką.Maye jest wyjątkową,wspaniałą siostrą tylko czasem...czyli prawie zawsze mnie irytuje.
Gdy dziewczyna zniknęła z moich oczu tak jak mówiłam postanowiłam się przejść.Po godzinie łażenia po plaży wróciłam idąc kawałek obok budynku w którym odbywało się show.Nie rozumiem tego jak tyle nastolatek kocha jednego artystę.
Co chwilę znajdowały się drzwi awaryjne,na jednym z nich wisiał plakat muzyka za którym tak bardzo szalała moja siostra.Podeszłam bliżej aby przeczytać dokładnie o której kończy się koncert.~~~~~~
Oto pierwszy rozdział nowego ff!
Zapraszam do czytania "Dating with the Star" oraz "Bad boy|Good girl"
Ily Julia♥️
CZYTASZ
Dating with the star
Fanfiction-potrzebuje czasu... -Nie, potrzebujesz miłości. Opowiadanie inspirowane filmem „ Randka z gwiazdą"