Czy właśnie dobrnęliśmy do końca mojej historii ? Historii , która odmieniła moje życie ?
Przez tyle miesięcy starałam się powiedź mu co czuje , udało mi się ?
Myślę , że tak skoro właśnie teraz siedzimy wtuleni w siebie przy niewyobrażalnie pięknym zachodzie słońca .
Kochać i być kochanym to tak jakby z obu stron grzało nas słońce . W pewnym sensie nie zgadzam się z tym stwierdzeniem , otóż to teraz słońce grzeje całe nasze ciała od stóp do głów .
Ale pozwólcie opowiem wam jak to potoczyło się dalej ...
Gdy siedziałam wtulona w ramie Shawn'a wpatrując się jak fale zabierają piasek z brzegu przyszło mi na myśl coś absurdalnie niemożliwego .
Podniosłam się i nabrałam powietrza do ust .
- Chce się wykąpać - Spoglądam na fale
- Czekaj , chcesz się wykąpać? Tu ? Woda jest bardzo zimna Katrine - Wzdycha nie wierząc w moje słowa
Parskam wstając oraz otrzepując piasek ze spodni. Shawn badawczo mi się przygląda a ja w mgnieniu oka zrzucam z siebie jeansy oraz koszulkę.
Chłopak lekko się uśmiecha po czym również wstaje .
- Jesteś szalona ale nie pozwolę ci wejść samej- Rozpina swoją koszulę gdy ja zaczynam drżeć z zimna .
-Pośpiesz się robi się zimno ale widok twojego ciała mnie rozgrzewa - Puszczam mu oczko a ten tylko obdarowuje mnie uśmiechem.
Jesteś idiotką Katrine .
Shawn , po ściągnięciu z siebie ubrań kiwa głową , że możemy iść . Ochoczo wyciągam do niego dłoń a ten splata nasze palce i z uśmiechem ruszamy ku wodzie .
Gdy fale moczą moje stopy podskakuje z piskiem popychając bruneta w głąb wody . Ten piorunuje mnie wzrokiem podnosi mnie do góry .
- Nie ! - Śmieje się zaciskając dłonie na jego ramionach .
Unikając wszelkich moich próśb , chłopak zanurza się pod wodą .
Teraz nie jestem pewna co bardziej chcę zrobić , uderzyć go z całej siły w twarz za ten czyn czy przytulić się do niego ponieważ woda naprawdę jest zimna .
Decyduje się na obie opcję .
Uderzam go lekko w ramię po czym oplatam nogami jego plecy .
- Ała ? - Podnosi mnie wyżej dzięki czemu mogę spojrzeć mu w oczy
Uśmiecham się gładząc dłonią jego policzek
- Pocałujesz mnie czy będziesz mi się przyglądać bez końca ponieważ - chrząka - taki przystojny jestem w blasku księżyca
Parskam przytulając głowę do jego piersi .
- Już nie chcę cię pocałować - mamroczę odgarniając włosy z twarzy
Słyszę jak wzdycha i przekłada dłonie na moje pośladki .
- Shawn ! To moje pośladki - Podskakuje oplatając dłońmi jego szyje
- Cóż , naprawdę się nie zorientowałem - Wzrusza ramionami unosząc mój podbródek
Przymykam oczy i muskam jego wargi , pozwalam by ta chwila trwała wiecznie . Obdarowuje go uśmiechem gdy zdaje sobie sprawę jak wielkie szczęście mnie spotkało , jak wiele przeszłam z nim i jak wiele sekretów mu powierzyłam .
Prawdę mówiąc nie żałuję ani jednego dnia , ani jednej godziny , ani jednej minuty oraz ani jednej sekundy spędzonej w jego towarzystwie . Gdyby nie on moje życie wciąż byłoby jednolitą rutyną . Dzięki niemu zyskałam nowe uczucia , które nigdy dotąd mi nie towarzyszyły .
Gdy odsuwam wargi opieram czoło o jego po czym głaszczę jego policzki .
- Oh nie , Shawn Peter Raul Mendes ma dziewczynę ? Sprawdźcie najnowsze plotki na temat tajemniczej brunetki - Ściska w dłoni moje policzki
- Nie śmieszne - Dźgam go palcem w bok z oburzonym wyrazem twarzy .
Mogłabym opisywać co działo się dalej ale wydaje mi się , że moja historia kończy się właśnie w tym momencie . Nigdy nie byłam fanką happy endów , wydają się takie przerysowane oraz zbyt proste jak na dzisiejsze czasy . Pozwoliłam uczuciom zawładnąć moim ciałem , moją duszą oraz umysłem , teraz wiem , że to co złe czasem trzeba zostawić w tyle i nadać nowy rozdział swojemu życiu . Od razu odpowiadam na wasze pytanie , nie nie siedziałam cały czas z Shawn 'em w wodzie wyszyliśmy z niej po czym udaliśmy się do hotelu celebrować nasz oficjalny początek związku . Czy wzięłam pod uwagę wszelkie trudności z tym , że Mendes wciąż podróżuje , uszczęśliwia fanów i robi to co kocha ? Odpowiedz brzmi , nie ma miłości bez poświęcenia . To oczywiste , że na swojej drodze napotkamy mnóstwo przeszkód ale zapamiętajcie moje zdanie ...
Zaryzykuj wszystko dla miłości ...
Oto mój sekret :
Dobrze widzi się tylko sercem. Najważniejsze jest niewidoczne dla oczu .
Katrine //
_____________________________
! OFICJALNE ZAKOŃCZENIE "DATING WITH THE STAR " DZIĘKUJE WSZYSTKIM ZA WSPARCIE , NIEDŁUGO POJAWI SIĘ NOWE FF "STRANGERS "
Kocham Julia xo
CZYTASZ
Dating with the star
Fanfiction-potrzebuje czasu... -Nie, potrzebujesz miłości. Opowiadanie inspirowane filmem „ Randka z gwiazdą"