1- Giriş

13.8K 805 1K
                                    

Kitap olduğu için sözleşme gereği ilk beş bölüm dışındaki bölümler kaldırılmıştır, bilginize.
Kokun Yalan Söylemez'i olarak almak isteyenler profilimden indirimli sitelerin linklerine ulaşabilir ☺️

Keyifli okumalar...

Medya: Rol model olarak Adam Cowie

*1*

Büyük bir daire şeklinde dizayn edilmiş olan salona girdiğinde, ilk dikkatini çeken şey salonun ana ışık kaynağı olan ve tamamen cam kaplı tavanın ortasından sarkıtılmış dev avize olmuştu. Avizenin yapımında kullanılan kristallerin aralarına ustaca gizlenmiş olan ampullerden yayılan ışık, açığa çıkma konusunda kendi ustalığını sergiliyor ve kristalleri suçuna ortak ederek rengarenk ışık hüzmeleri hâlinde salonun dört bir yanına dağılıyordu.

Bir yardım balosu için fazlasıyla gösterişli düzenlenmişti içerisi. Mavi renkteki geniş kurdelalar, salonun daha da göz alıcı görünmesine neden olan beyaz duvarlarına asılmış ve üçerli olarak karşılıklı konuşlanmış olan altı ana sütun da mavi kurdelalarla sarmalanmıştı.

Her şeyin merkezi olarak göze batan ve sütunların ortasında kalan yuvarlak pistin etrafına, dairesel bütünlüğü tamamlayacak şekilde yerleştirilmiş olan beyaz örtülü ve mavi süslerle kaplanmış kokteyl masaları da fazlasıyla göze batıyordu.

Birçoğu dolu olan masaların arasında kendisine ayrılmış olan masaya ilerlerken, önünde yürüyen ve ona yol gösteren görevli bayana verdi dikkatini Cade. Koyu lacivert kalem etek ve beyaz gömlek üzerine yine koyu lacivert bir fular. Ne kadar klasik, diye geçirdi içinden. Bir kez olsun değişik bir üniforma görüp göremeyeceğini merak ederken, genç kadın masasını işaret ederek kibarca gülümsemiş ve yanından uzaklaşmıştı.

Masanın önünde kendine duyduğu güvenin bir yansıması gibi olan duruşuyla dikkatleri üzerine çektiğinin farkındaydı Cade, ama onun dikkatini çekmek istediği tek bir kişi vardı ve avını bulmak için kısılan gözleri, etraftaki diğer masaların yanında dikilmekte olan kadınları büyük bir dikkatle süzüyordu. Hedefini bulduğu anda önce bakışları, ardından düşünceleri değişti. An itibariyle bütün düşünceleri kadına yönelmişti.

Onu seçmekle doğru bir karar verdiğini kadını gördüğü anda anladı. Birkaç gün süren araştırmaların sonucunda, şu an kendinden emin bir şekilde etrafındakilere gülümseyen kadınla nihayet aynı yerde, bir yardım balosundaydı.

Krem rengi şifon elbisesinin sade ama şık modeli, kadındaki kalitenin görsel bir kanıtı gibiydi. Resimlerde olduğundan çok daha alımlı ve genç göründüğünü fark ettiğinde kendi kendine gülümsedi. Bir süreliğine de olsa vakit geçireceği kadının güzel olması hoşuna gitmişti.

Hakkında bildikleri çok fazla değildi, kocası öleli 3 yıl olmuştu ve orta yaşlı olmasına rağmen tekrar evlenmemişti. Çocuğu yoktu ve bu kesinlikle artı bir puandı. Kadınla işi bittiğinde peşine takılacak yeni yetmelerle uğraşmak istemiyordu.

Bunun dışında şehirde düzenlenen ve kalburüstü tabakaya hitap eden yardım vakıflarının düzenlediği açık artırmalara katıldığını, oldukça yüksek miktarlarda bağışlar yaptığını biliyordu. Bu akşamki gibi yardım balolarına da sıkça katılan biriydi. Ve Cade için daha fazla bilgiye ihtiyaç yoktu.

Yanından geçmekte olan garsonun taşıdığı tepsiden bir kadeh şampanya aldı kendisine. Parmakları uzun şampanya kadehinin ince boynunda gezinirken, daha bir dikkatle baktı sağ çaprazında kalan karşı masadaki kadına.

Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin