24/ Beklenmedik Karşılaşma

2.2K 435 490
                                    

*Medya: Really Slow Motion/ When The War Began (Epic Powerfull Action)

Kokun Yalan Söylemez' de daha önce;

Maite ile birlikte mezarlığa giden Cade, geçmişte yaşadığı kötü bir olayı anlatmış ve Maite ilk kez ondan geçmişine ait bir şeyler öğrenmişti. Kafe-restorana giden ikili, Wesley' nin yeni kalkmış olduğu masaya oturduklarında parfümünün kokusunu almışlar ve Paula' nın düşüncelerinde parfümün özel üretim olduğunu öğrenerek bir başlangıç noktası edinmişlerdi.

Keyifli okumalar :)

*24*

Yemekleri biten Maite ve Cade, hesabı ödeyip arabaya binerek uzaklaşırlarken çok da uzakta olmayan Wesley onların gidişini izlemekteydi. Birden bire bu kafe-restorana olan düşkünlükleri paranoyak düşüncelerini tetikliyor olsa da çizdikleri görüntü ona ulaşmaları konusunda hiçbir ipucu barındırmıyordu. Tesadüfen keşfettikleri yeni bir mekandı diye düşündü ister istemez.

Durduğu yer pek uygun olmadığı için eve gidip kayıtları izleme fikri o an daha cazip gelmişti. İkilinin gözden kaybolmasıyla arabasını çalıştıran ve kendi evine doğru yola çıkan Wesley' nin canını sıkan bir şeyler vardı, daha doğrusu bir his. Bu histen kurtulmadıkça rahat edemeyeceğini biliyordu, üstelik şimdiye kadar hislerinde hiç yanılmamıştı ve her ne olacaksa kesinlikle iyi bir şey değildi.

Evine geldiğinde içeri girip salona geçti. İşe yarar eşyalar dışında gereksiz hiçbir şeyin olmadığı bir apartman dairesinde oturuyordu. Komşularla muhatap olmamak adına apartman görevlisine anlattığı vardiyalı iş hikayesi nedeniyle dikkat çekmiyor ve eve giriş çıkış saatleri açısından rahat ediyordu. Üzerindeki kolları katlanmış olan gömleği çıkarıp iki kişilik kanepesinin üzerine atarken sıkıntıyla verdi nefesini. Gri tişörtünün kayan yakasını çekiştirerek düzeltip ahşap yemek masasının üzerinde kurulu olan bilgisayarını açtı.

Bilgisayar yüklenirken salonun hemen bitişiğindeki mutfağa geçerek buzdolabından soğuk bir bira alıp salona geri dönen Wesley, programları çalıştırıp Cade Wilson' ın evine kendisinin yerleştirdiği kameraya bağlandı. Birasından aldığı büyük bir yudumu boğazından aşağıya yollarken geçmiş kayıtlara göz atmaya başlamıştı. O gün için neredeyse hiç aşağıya inmediklerini gördü. Bu sinir bozucuydu, evdeki sistem boya işi yüzünden devre dışıydı ve bodruma inmedikleri sürece hiçbir halt göremiyordu. Eve gidip gitmediklerinden bile haberi yoktu, bu duruma bir çözüm bulsa iyi olacaktı.

Bu arada Maite ve Cade de eve varmışlar, özel üretim parfüm çıkaran şirketleri araştırmaya başlamışlardı. Araştırmalarının sonucunda ortaya çıkan liste oldukça uzundu ve Cade kesinlikle bu işten en hoşlanmayan taraftı.

"Bu kadar şirket arasından aradığımızı nasıl bulacağız ? Biz parfümü alan kişiyi bulana kadar başka bir cinayet daha karşımıza çıkabilir, bu durumu sevmedim."

Maite de ondan farklı değildi, ancak şu anda ellerinde olan tek şey buydu ve üzerine gitmek dışında yapabilecekleri bir şey yoktu.

"Hepsinden numune almamız gerekecek. Bence yeni cinayet için değil de parfüm koklamaktan dolayı burnun bozulursa diye endişe etsen daha mantıklı olur." diyerek sıkıntıyla karışık gülümsedi.

"Ah evet, bir de o var." dedi Cade yüzünü buruşturarak. Onca parfümü koklamak zorunda kalmak hiç de kolay olmayacaktı.

"Bu akşam Yüzbaşı' nın evine gideceğim. Bu konuyu telefonda konuşma riskini göze alamam. Bize numune yollamaları için özel bir izne ihtiyacımız olacak ve Yüzbaşı bunu sağlayacak tek kişi."

Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin