35/Pizza Partisi

2K 383 333
                                    

Medya: Destiny Falls / Mark Petrie

Kokun Yalan Söylemez' de daha önce;

Teğmen Santino ve arkadaşlarını ele geçirerek şehir mezarlığına götüren Wesley, Maite' yi canlı olarak kız kardeşinin mezarına gömmüş ve arkadaşlarını da hapsetmişti. Maite' nin katilin elinde olduğunu öğrenen Cade ise kontrolünü yitirmiş ve yeteneği, bir süredir sinyal verdiği üst seviyeye ulaşarak bütün bir şehrin düşüncelerini duymasını ve odaklandığı kişilere ait duyguların enerjilerini hissetmesini sağlayarak son anda Maite ve diğerlerini kurtarmasında önemli bir rol oynamıştı.

Keyifli okumalar :)

*35*

Denge, evrenin her alanında önemini gösteren etkili bir kanundur. Doğanın dengesiyle oynamak mesela, zaman içinde katlanılması zor sonuçlar doğurur ve doğanın hükmü affetmemek üzerine kuruludur. Yaşamınız sırasında uğrayacağınız denge kayıpları ise daha hızlı ulaştırır sonuca. Ayağınız tökezlediğinde yitirilen denge ani bir düşüşe gebedir her zaman. Ya da kaydırdığınız kalem yüzünden her şeyi sil baştan yazmanız gerekir.

Yaşam ile ölüm arasındaki inceliği ile ünlü o çizgide yürümek de aynı şekilde bir denge işidir, dikkat gerektirir. En ufak dengesizliği en ağır şekilde ödetir zira.

Maite' nin dikkatsizliği sonucu yitirdiği dengesi ise çevresindeki herkesi etkileyecek ağırlıkta bir bedel ödetmeden, deyim yerindeyse kıl payı bir kurtuluşla sonuçlanmıştı.

Kontrolden geçen Sam ve adamları ile Maite' nin yanında giden iki polis, çok daha iyi durumda olduklarından hızlıca taburcu olmuşlardı ancak Maite bir süre daha kontrol altında tutulmak üzere odaya çıkarılmıştı. Doktorun ve hemşirenin çıkmasıyla nihayet yalnız kaldıklarında Cade sandalyeden kalkarak yatağın kenarına oturdu.

"Nasıl hissediyorsun kendini?"

"Tabutta geçirdiğim saatlere oranla daha iyi olduğum kesin." diyerek cevap veren Maite ' nin sesindeki asabiyet anlaşılmayacak gibi değildi.

Cade' in yerinde bir başkası olsaydı, bu öfkeyi muhtemelen Maite' nin yaşamış olduğu dehşet dolu anların bir getirisi olarak düşünürdü. Oysa Cade öfkenin altında yatan nedeni en az öfkenin sahibi kadar iyi biliyordu. Maite' yi sinirlendiren şey Wesley Broomer' ın ortada olmayışıydı. Henüz konuşmamış dahi olsalar adamın teslim olacağını söylediğine dair Maite' nin zihninde dolaşan fısıltıları duyuyordu Cade ve o pisliğin kendilerini başarısız hissettirme konusundaki niyetinin de farkındaydı.

"Bunları düşünüp kendini yorma Maite, Yüzbaşı Brody sizin ortadan kaybolduğunuza dair demeç verdi basına ve sabah haberlerinde tüm ülke sizi kayıp olarak bilecek."

"Bu ne işe yarayacak ? Adam onu takibe aldığımızı bile çözdü ve bizi gafil avladı. Sence kurtulup kurtulmadığımızı öğrenmeme şansı olabilir mi ?"

Maite' nin sorusunda gizlenen bu konuda hiçbir şansın olmadığı vurgusu, şimdiye kadar yaşananlar açısından oldukça mantıklı bir yaklaşımdı. Fakat Teğmen' in bilmediği birkaç şey vardı.

Bunlardan biri; doktor Maite ile ilgilenirken kısa bir süre Yüzbaşı' yla görüşme fırsatı yakalayan Cade' in söylediklerinden sonra Yüzbaşı Brody  hastaneye getirilenlerin sisteme girişlerinin yapılmaması yönünde talimat vermiş ve Maite dışında taburcu edilenler de büyük bir gizlilik içerisinde çıkarılmışlardı. Hemen ardından Yüzbaşı basına açıklama yaparak Teğmen ve iki polisin adını vermiş ve kayıp olduklarını bildirmişti. Sam ve adamları konusunda ise isim vermeden üç kişinin daha kayıp olarak merkeze bildirildiğini ancak kayıpların birbiriyle bağlantılı olup olmadığını araştırmaya devam ettiklerini eklemişti. Tüm bu haberlerin sabah bültenlerinde sadece başlık olarak yer alması ve detayların ise akşam haberlerinde verilmesi en önemli şart olarak belirtilmişti.

Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin