*Medya: Eurielle/ Eurielle (Emotional Vocal Orchestral)
Kokun Yalan Söylemez' de daha önce;
Wesley, Winona Spencer' ı öldürdükten sonra duşta sanrılar görmüş, Winona' nın cesedini bırakmadan önce Paula' yı görmeye gitmişti. Maite ise mutfağı boyama işine başlamış, Cade' in ona takılarak sevgisini dile getirmesinin ardından ikili yakınlaşmış ve tutkulu dakikalar polis memuru Mills' in telefonuyla kesilmişti.
Keyifli okumalar :)
*23*
Gerçekten endişelenmeye başlamıştı Cade. Haberi aldıktan sonra olanlar daha önceki prosedürlerle aynıydı ve akşam üzeri eve döndüklerinde Winona' nın bulunduğu yer dışında ellerinde hiçbir şey yoktu. Yine.
Cade' i endişelendiren şey ise Maite' nin eve geldiklerinden beri odasında oturması ve yatağının üzerine serdiği şehir haritasında işaretlenmiş üç noktaya bakmasıydı. Son bir saattir Cade' in bir ara getirmiş olduğu bir fincan kahveyi içmek dışında Teğmen' in tek yaptığı buydu.
Kahve götürmeden önce bir kez gelip odanın kapısından bakmış olan Cade, kahveden sonra da iki kez gelmiş ve Maite' yi her seferinde aynı şekilde bulmuştu. Düşündüğü belliydi, ama ne düşündüğü fazlasıyla belirsizdi. Bir ara sormaya yeltenmiş fakat rahatsız etmekten çekindiği için vazgeçmişti Cade. Bir saati geçtiğinde de endişe etmeye başlamıştı.
"Cade ?" Maite' nin ona seslendiğini duymasıyla uzaklaşmakta olduğu odaya hızla geri döndü Cade.
"Evet?"
"Ne soracaksan sor, gidip gelerek dikkatimi dağıtıyorsun."
Yaramazlık yaparken yakalanmış küçük bir çocuk gibi ellerini pantolonunun ceplerine saklayan Cade, yüzünde mahçup bir ifadeyle ağır ağır Maite' ye yaklaştı.
"Ne düşündüğünü merak ediyorum. Bir saati aşkındır burada haritaya bakıyorsun, ne arıyorsun ?"
Yanaklarını şişirip oflayan Maite bakışlarını karşısında dikilmekte olan adamın yüzüne kaldırdı.
"Üç kurbanın bulunduğu yerler birbirinden farklı ve uzak noktalarda. Ben de bu noktalar arasında herhangi bir bağlantı olabilir mi diye bakıyorum."
"Bu kadar zamandır bakmaya devam ettiğine göre sanırım bir şey bulamadın ?"
"Bulabildiğim tek şey bir üçgen. Kurbanların bırakıldığı noktalara genel olarak baktığın zaman bir üçgen oluşturuyor. Ama üçgenin ortasında dikkat çekici hiçbir şey yok."
Cade ne diyeceğini bilemiyordu. Bu tarz araştırmalara alışkın değildi ve Maite' nin ne yapmak istediğini anlamış olsa da ona adam akıllı yardımcı olamıyordu. Yine de yatağın diğer tarafına geçip oturdu ve haritaya bakmaya başladı. Maite bahsettiği noktaları işaretlemiş ve dediği gibi üçgen olacak şekilde birleştirmişti. Üçgenin içinde kalan yerleri inceledi bir süre, gözünde canlanan yerler hakkında sıradışı bir bilgiye sahip değildi.
"Buralar, "diyerek parmağını üçgenin içinde gezdirdi Cade, "bildiğim kadarıyla özel bir durum içermiyor."
"Evet. Bunu ben de bir saattir yeterince fark ettim Cade." dedi Maite. Aslında niyeti onu aşağılamak ya da laf sokmak değildi ama canı o kadar sıkkındı ki söyleyeceklerinin yanlış anlaşılabileceği gerçeğini göz ardı etmişti. Farkına varır varmaz da içini çekerek açıklamaya girişti hızla.
"Özür dilerim. Öyle demek istememiştim. Ben aslın-"
"Biliyorum Maite, açıklama yapmana gerek yok. Olduğumuz yerde dönüp duruyor oluşumuz senin kadar benim de canımı sıkıyor." diyerek Maite' nin sözünü kesen Cade, elini uzatarak Maite' nin elini tuttu ve hafifçe sıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)
Misterio / Suspenso*Arka Kapak Yazısı* Kokunu alabiliyorum. Ne hissettiğini biliyorum. Rol yapan yüzünün gerisinde, gerçeği söyleyen tenin seni ele veriyor. Dilini eğitebilir, gözlerini ehlileştirebilir, hatta yüzüne hükmedebilirsin. Peki ya kokun ? Onu saklayabilir...