*Medya: Really Slow Motion/Eden's Prophecy
**Benim biricik okuyucum, yorumlarına bayıldığım ccekilinbendoktorum kendisinden bir hatıra olması için bu güzel hediyeyi yapmış, kendisine tekrar çok çok teşekkür ediyorum ♥
***Bölüm arasında yüklediğim iki basit çizim var, cidden basit oldukları için kusuruma bakmayın, çizim pek ilgi alanıma girmiyor sanırım :D
***&***
Kokun Yalan Söylemez' de daha önce;
Kafede buluşan Tom ve Cade, sohbetlerine evde devam etmişler ve son kısma yetişen Maite Cade' in kendisine karşı hislerinin derinliğini öğrenmişti. Paula' nın Cade' e karşı samimi davranışlarına şahit olan Wesley ise öfkesine yenik düşerek onu iş çıkışı kaçırmıştı.
Keyifli okumalar :)
*26*
Yaşayan her canlı hayat denen mucizenin temel taşıdır aslında, her biri kendi içinde taşır mucizesini ve biri yoksa hayat eksik kalır her zaman. Duygular da farklı değildir, kendi içlerinde ahenk gerektirir mucizeyi hissetmek için. Mekanik bir saatin göze batmayacak kadar küçük bir parçası nasıl durduruyorsa zamanı, bir duygunun eksikliği de öyle bozar ruhun ritmini. Wesley' nin ruhu eksikti, ritmi düzensiz. Ve bakışmalardan öteye geçmeyen bir aşk resitalinde, akordu bozuk bir enstrüman dinleyerek eksilen mucizelerden biriydi Paula.
Cesedinin bulunması, ihbar edilmesi ve rapor sonrası Teğmen Santino' nun sorumlu olduğu davayla ilişkilendirilmesi toplam iki gün sürmüştü. Bu süre içerisinde Yüzbaşı' nın duruma el atması ile parfüm firmalarından gerekli numuneler istenmiş, Cade de tek dostu Tom' un savunacağı adamın gerçekte masum olduğunu anlayarak asıl suçlunun bulunmasına yardımcı olmuştu. Paula' nın kimlik teşhisi ve daha önceki kurbanlarla birebir aynı şekilde öldürüldüğü bilgileri onlara ulaştığında, ikisi birden tekrar kendi davalarına odaklanmışlardı.
Şimdiye kadar bulunan üç kurban şehrin kuzey bölgelerindeyken, Paula' nın cesedi oldukça güneyde ortaya çıkmıştı. Bu durum pek çok açıdan bir şeylerin gecikmesine ve anlamsız gelmesine sebepti elbette, ancak Maite ve Cade' i asıl şaşırtan şey Paula McKenzi' nin daha önceki kurbanlar gibi Cade ile bir ilişkisi olmamasıydı.
"Son günlerde RoadRunner' a gitmemizin bununla bir ilgisi var mıdır sence ? Bizimle ilgilenen garsondu Paula. Listede olmadığı hâlde öldürülmesine başka bir anlam veremiyorum ben."
Cade de Maite gibi düşünüyordu çünkü bundan başka mantıklı bir neden gelmiyordu aklına. Yine de aklını kurcalayan şeyler vardı bu fikirle ilgili.
"Ben de aynı şeyi düşünüyorum ama bir yandan da kafamın almadığı yerler var. Sırf bana hizmet etti diye bir garsonu öldürecek kadar gözü dönmüşse, şimdiye kadar bir şekilde iletişim kurduğum ama dolandırmadığım kadınları da öldürmesi gerekmez miydi ? Yani sırayı bozacaksa bunu neden masum bir garsonla yaptı ki ? Bu ihtimali düşünmek dahi istemiyorum ama sırayı bozacaksa ilk hedefi sen olmalıydın, üstelik peşindeki dedektif de sensin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)
Misteri / Thriller*Arka Kapak Yazısı* Kokunu alabiliyorum. Ne hissettiğini biliyorum. Rol yapan yüzünün gerisinde, gerçeği söyleyen tenin seni ele veriyor. Dilini eğitebilir, gözlerini ehlileştirebilir, hatta yüzüne hükmedebilirsin. Peki ya kokun ? Onu saklayabilir...