*Medya/ The Doors - People Are Strange
Keyifli okumalar:)
*4*
"Jayden Hoffman adı size tanıdık geliyor mu Bay Wilson ?"
Maite sorarken Cade de içinden onunla birlikte tekrar etmişti soruyu. Geçmişine ulaşmaları an meselesiydi ama katil olmadığını kanıtlayabileceği için tutuklanmadan buradan çıkabileceğini düşünmüştü Cade, kaçak olarak yaşamayı göze almıştı çoktan. Fakat anlaşılan o ki yanılmıştı.
Cade'in cevap vermemesi ise Maite için doğru yolda olduğuna işaretti, zaten elindeki kağıtta yazılanlar birçok şeyi açıklıyordu ona göre, cevap versin ya da vermesin bir şey değişmeyecekti. Ama bu durumdan aldığı keyfin tadını çıkarmak istiyordu.
"July Brennan oldukça yardımsever biriymiş. Yaptığı bağışlar bunu kanıtlıyor. Ama son iki aydır yüklü miktarlarda para transferi yapmış ve hepsi de tek bir isme ait hesaba yapılmış, Jayden Hoffman."
Cade ise hâlâ sessizliğini koruyordu, fazlasıyla hızlı çalışan beyni yeterince gürültü çıkarıyordu çünkü. Sahte kimliğini bulmuşlardı, para aktarımını bulmuşlardı, bankaya ulaşıp Jayden Hoffman hesabından parayı çekenin o olduğunu anlamaları çocuk oyuncağıydı zaten. Lanet olası kameralar...
Biraz önceki rahatlığından eser yoktu ama ne yüzünde ne de bakışlarında bunu belli edecek bir değişiklik olmamıştı. Şimdiye kadar birçok sorundan sıyrılmasını bilmişti Cade, bu durum daha ciddiydi evet, ama bundan da sıyrılabileceğine dair kuvvetli bir inanca sahipti.
"Çok ilginç bir şekilde Jayden Hoffman isimli hesap, tam da onu terk ettiğiniz sabah kapatılmış."
Maite özet geçmeye büyük bir keyifle devam ederken inkar etmesinin bir işe yaramayacağının farkındaydı Cade. Sahte kimlik kullanması başlı başına bir suçtu. Katil damgası yemeyecekti belki ama tutuklanmaktan da kurtulamayacaktı. Yine de en azından karşısındaki kadının keyfini bozabilirdi.
"İkimiz de Jayden Hoffman adlı hesabın bana ait olduğunu ve kimliğin sahte olduğunu biliyoruz Teğmen, neden doğruca bunu söylemek yerine lafı uzattığınızı da tabii." dedi.
"Öyle mi ? Neden uzatıyormuşum peki ?"
"Çünkü beni tutuklamayı çok istiyorsunuz ve şimdi elinizde oldukça geçerli bir sebebiniz var. Bundan aldığınız zevki gözüme sokmak için laf kalabalığı yapmak yerine, bence haklarımı okumanız daha yerinde bir hareket olur."
Kadının onun hapse girmesinden ne kadar memnun olacağını ses tonu ve bakışları anlatıyordu. Cade' in ise düşünmek ve bir çıkar yol bulmak için zamana ihtiyacı vardı. Hiç istemese de yasal hakkına sığındı.
"Ben de böylece avukatımı çağırabilirim."
Sözleri bittiği anda Teğmen Santino'nun belli belirsiz kıvrılan dudaklarını gördü ve dişlerini sıktı, içeri girdiği andan beri kadına sinir olmuştu ve bu durum katlanarak devam ediyordu. Hele bir de aldığı zevkle kıvrılan dudaklarına kısarak ortak ettiği o kahverengi gözleri yok muydu, çileden çıkmamak imkansızdı resmen.
"Sizin için iyi bir fikir tabii. Avukatınızın, onu terk ettiğiniz gün vahşi bir cinayete kurban giden bir kadını dolandırdığınız için sizi nasıl savunacağını merak ediyorum doğrusu."
Başka bir şey söylemeye gerek duymayan Maite ayağa kalkıp dosyalarını aldı eline. "Dolandırıcımız sende, ben geri kalan ifadelerle ilgileneceğim." dedi McQuinn'e ve çıktı odadan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)
Misteri / Thriller*Arka Kapak Yazısı* Kokunu alabiliyorum. Ne hissettiğini biliyorum. Rol yapan yüzünün gerisinde, gerçeği söyleyen tenin seni ele veriyor. Dilini eğitebilir, gözlerini ehlileştirebilir, hatta yüzüne hükmedebilirsin. Peki ya kokun ? Onu saklayabilir...