9/ Kaçak

2.9K 526 436
                                    

Medya: Sia /Unstoppable

Keyifli okumalar :)

*9*

Fincanın taş zeminde parçalara ayrılırken çıkardığı ses salonun girişinde yankılanırken, Maite hızla kendini toparlayıp Cade' e kızgın bakışlar savurarak söylenmeye başlamıştı.

"Bunu fuları bulduğun zaman dokunmadan söylemek aklına gelmedi mi ? İncelenecek her şeyi mahvettin !"

Maite' nin bu çıkışı ile afallayan Cade, bir ona, bir elindeki fulara bakıyordu. "Benim izlerimi es geçersiniz siz de, ne var bunda bu kadar büyütecek ?"

Soluğunu burnundan veren Maite'nin bu çözümden hiç hoşlanmadığı belli oluyordu, "Dokunarak sadece kendi izlerini eklemiş olmuyorsun Cade, var olan izleri kapatmış ya da bozmuş olabilirsin." diyip eliyle havayı savuşturdu, "her neyse, artık yapacak bir şey yok. Ekip çağırayım da kamera kayıtlarını ve evi incelesinler."

Maite ekibi çağırırken Cade de elindeki fuları sehpaya bırakmış ve yerdeki fincan parçaları ile kahveyi temizlemek için malzeme getirmeye gitmişti. Az sonra eli kolu dolu olarak döndüğünde Maite gözlerine inanamıyormuş gibi bakıyordu Cade' e.

"Gerçekten şimdi temizlik mi yapacaksın ? Durumun ciddiyeti hakkında vereceğin tüm tepki bu mu yani ?"

Elindeki küçük fırça ve faraşla yere eğilen Cade, fincan parçalarını toparlarken bir yandan da Maite' ye cevap veriyordu.

"Durumun ciddiyetine, soğukkanlı olması gerekirken elindeki fincanı yere bırakarak tepki veren polis memuru benim temizlik yapmamı eleştiriyor, komik."

"Polis memuru değilim ben, dedektifim. Ayrıca bir dünya saçma cümle kurduktan sonra asıl olayı pat diye söyleyen sensin. Dedektifler şaşıramaz diye bir kural mı var ?"

"Hayır yok, bu arada seni şaşırtan şeyin olay olmadığını biliyorum, beni yarı çıplak görünce girdiğin şokun tam üstüne denk geldi bu durum."

Şaşkınlıkla ağzı açılan Maite tek kelime edemeden hayretle bakakalmıştı. "Ne ?"diyebildi neden sonra, "tanrı aşkına, hiç üstsüz erkek görmedim mi sanıyorsun sen ?"

"Ben görmedin demedim ki, ama beni ilk kez gördün. Ayrıca konumuz bu değil, temizliyorum çünkü kahve lekesi lanet bir lekedir. Eğer çıkmazsa yerleri tekrar taş döşetmek nasıl pis bir iş biliyor musun sen ?"

Maite konuların da, durumun da fazlasıyla karıştığını düşünerek sinirle mutfağa gitmişti. Adam resmen ondan etkilendiğini ima etmişti ve o an elinde bir şey olmadığı için dua etmeliydi, yoksa kafasını kırması işten bile değildi. Hırsla yeni bir kahve doldururken içten içe kendine de kızıyordu. Tamam, adam çekiciydi, üstünde sadece bir kot pantolonla görünce bir an etkilenmiş olabilirdi. Kokusunu aldığı her haltı ortalığa sermek zorunda mıydı sanki ? Gıcık herif, dedi içinden, burnunu kırmam için her şeyi yapıyor.

"Burnumu kırman koku duyumu kaybetmeme neden olmaz, hem üzülme, benden etkilenen ilk kadın sen değilsin."

Faraştaki fincan parçalarını çöpe boşaltmak için mutfağa girdiğinde Maite' nin öfke yayan kokusu burnuna dolarken aynı anda zihninden geçenleri de beraberinde getirmişti. Niye bu kadar büyüttüğünü anlayamıyordu Cade, Maite'nin verdiği tepki gayet normal bir tepkiydi, kadınlar da erkekler kadar kolay olmasa bile gördükleri bir şeyden etkilenebilirlerdi. Bunu güzelce kabul etmek yerine inkar etmelerinin ne anlamı vardı ki ?

"Senden etkilendiğim falan yok, bir an öyle görünce beklemediğim için şaşırdım sadece. O yüzden egona söyle boşuna şişmesin, bu gidişle patlayacak bir gün."

Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin