*Medya: Ed Sheeran /Thinking Out Loud
Kokun Yalan Söylemez' de daha önce;
Özel üretim parfüm alan müşterilerin listesini elde etmek için birini bulan Maite ve Cade, listede Wesley Broomer adını görünce şaşırmışlar ve her müşteri için detaylı bilgi alması için buldukları hackerla tekrar görüşmeye karar vermişlerdi. Wesley ise ikilinin polis merkezinin park yerinde gördüğü sevgili hâlleri sonrası planlarında değişiklik yapmaya karar vermişti.
Keyifli okumalar :)
*29*
Üzerindeki kırmızı renk rambo atleti, dizlerine kadar uzanan siyah taytı ile uyanır uyanmaz yatağın üstünde bağdaş kurmuş, kucağına aldığı laptopla işlerini halletmeye girişmişti Maite. Listeyi elde eden genç adama güvenli ağ üzerinden mail atmış ve özel üretim parfümü alan müşterileri araştırmasını istemişti. Bu isteğinin içeriğini; müşterilerin giydikleri çamaşırların renklerine, en sevdikleri yemeklere, en yakın dostlarının bile bilmedikleri sırlarına kadar varan detayları simgeleyen "derinlemesine" kelimesiyle belirtmeyi ihmal etmemişti.
Yeni uyanmış olduğu için henüz şişleri inmemiş olan gözlerini ekrandan ayırıp odayı süzerken içinde bulunduğu durumla alakasız düşüncelerle sarmalandı.
Bu eve ilk geldiği gün Cade' e yakıştırdığı ukala sıfatının yanına içinden zengin züppeyi de eklemiş, bu zenginliği elde ediş şekli nedeniyle fena hâlde kızmıştı. İnsanları dolandırarak elde ettiği paralarla yaşadığı lüks hayatın ne kadar sahte olduğunu düşünmekten alamamıştı kendini.
Şimdi de pek farklı düşünmüyordu, zira burası Cade' in kendi emeği ile elde ettiği hiçbir şeyi barındırmıyordu. Rahatlığı su götürmez bir gerçekti, evet. Evdeki her şey son derece modern ve kullanışlıydı, birçok insanın hayal etmekten öteye geçemediği bir eve sahipti Cade. Ama sıcaklıktan, samimiyetten yoksundu. Cade' in masumiyete olan düşkünlüğünü simgelemek için beyazlara bürünmüş olan ev, masumiyeti gölgeleyen bir sahteliğin pençesinde kıvranıyordu Maite' ye göre.
İçini çekerek bilgisayarı kucağından yatağa bırakıp kalktı ve odadan çıkarak banyoya gidip elini yüzünü yıkadı. Aynadaki aksine bakarken gülümsedi, aklına gelen fikirle az önceki düşüncelerinin kasveti hızla dağılmaya başlamıştı.
Banyodan çıktığında kısa bir süre evi dinlemiş, aşağıdan ses gelmemesi üzerine göz attığı az ilerideki oda kapısının kapalı olmasıyla Cade' in hâlâ uyuyor olduğunu düşünerek odaya yönelmişti. Tabii bu düşüncesine sabahın ciddi anlamda körü sayılabilecek bir saatte kalkmış olmasının da etkisi vardı. Cade de erken kalkan biriydi ama bu kadar erken değil.
Yavaşça açtığı kapıdan profesyonel bir hırsız edasıyla odaya süzülürken yatağında sırtüstü uyumakta olan Cade' e bakıyordu. Parmak uçlarında yürümesine gerek olmayacak kadar yumuşak ve tüylü halının üzerinde balerinleri kıskandıracak bir esneklikle ilerleyen Maite, iyice yaklaştığı yatağın kenarında durup Cade' in üzerine atlamayı hedeflemiş, aynı saniyelerde dönerek Maite' yi yakalayan Cade' in altında bulmuştu kendini.
"Uyuyorsun zannettim." dedi Maite nefes nefese. Beklemediği bir hamleyle karşılaşmanın arttırdığı adrenaline eklenen ve görüş alanını kaplayan çıplak, kaslı omuzlar bir anlığına soluğunu kesmişti.
"Kapıyı açtığında kokunu solumam birkaç saniyemi aldı. Kirpiklerimin arasından yüzündeki yaramaz ifadeyi görünce tetikte olmamın iyi olacağını düşündüm."
Cade konuşurken sırıtıyor, kolları başının iki yanında yatağa bastırılmış olan Maite ise somurtuyordu. "Yaramazlık yapmayacaktım, seni uyandırmaya gelmiştim." dedi yüzünü asmaya devam ederek.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kokun Yalan Söylemez (KİTAP OLDU)
Mistério / Suspense*Arka Kapak Yazısı* Kokunu alabiliyorum. Ne hissettiğini biliyorum. Rol yapan yüzünün gerisinde, gerçeği söyleyen tenin seni ele veriyor. Dilini eğitebilir, gözlerini ehlileştirebilir, hatta yüzüne hükmedebilirsin. Peki ya kokun ? Onu saklayabilir...