Part 1

404 11 1
                                    


"Daar gaan we lieverd 2 werken naar Thailand" zegt mama tegen mij en Fleur. We kijken door het raampje naar buiten. Ik zie toch niks ik zit bij het gangpad. Ik kijk naar papa en papa glimlacht"kristy wil je een snoepje" vraagt Dylan. "Jaaaa"roep ik en ik trek het zakje snoep uit de hande van mijn grote broer. (Fleur is 11 kristy is 15 en Dylan is 18) "Dylan. Begint te lachen we krijgen een hele preek voor we opstijgen en dan gebeurt het onze eerste keer vliegen. Het vliegtuig stijgt op en ik val in slaap.

"Aap word wakker" word er geschreeuwd ik open mijn ogen en zie Dylan staan"zijn we er "vraag ik Dylan knikt. Ik sta op en pak me spullen en loop mee mat Dylan me ouders en fleur. We zoeke de koffers en pakke de taxi naar ons hotel. Als we er zijn cheken we in en krijgen ik en Dylan een kamer en Fleur en papa en mama. Ik en Dylan lopen naar onze kamer en als we binnen zijn ziet alles er vet mooi uit"euhm denk maar niet dat ik. Naast jou ga slappen." Zeg ik "kijk we schijven de bedden uit elkaar anders slaap jij op de bank"lacht Dylan. Ik trek de bedde uit elkaar en pak mijn koffer"zussie gaan we zwemme" zegt Dylan ik knik en trek mijn bikini uit de kast ik loop naar d badkamer en trek hem aan. Ik loop terug en pak me handdoek. "Gaan we aap" zegt Dylan ik knik en we lopen naar de kamer van papa en mama. Ik klop aan en mama doet open ze laat ons binnen .."fleurtje ga je mee zwemmen" zegt Dylan Fleur mompeld wat kleed der om. Om heel eerlijke zijn zijn ik en Fleur niet zo close als ik en Dylan. Dylan is echt de perfecte broer hij doet alles voor me en beschermt me altijd. Tegen hem kan ik alles vertellen terwijl bij Fleur is dat niet Fleur zegt alles tegen papa en mama ze doet niet zo veel en is verveelend."ik ben klaar" roept Fleur terwijl mama der handoek geeft. We lopen met ze drieën naar het zwembad en leggen de handoek neer. We springen het water in en na een uur besluiten we naar het strand te gaan. We zwemmen nog wat en gaan weer naar het hotel toe.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu