Part 3

253 12 0
                                    

Ik ben me aan het omklede voor het avond eten. We gaan uit eten ergens in de stad.(kleding staat in de media) Dylan zit in zijn korte broek te wachte tot ik klaar ben. "Kom weg gaan" zeg ik"nee ik ben met sylvie aan het appe" zegt Dylan"gast ga lekker vanavond met je meisje appe niet nu kom" zeg ik. Dylan zucht diep en staat toch op. We lopen naar de lobiewaar Fleur en papa en mama zitten te wachten. Met ze alle lopen we naar het restaurantje. .
.
Volgende ochtend.
.
Ik open mijn ongen en hoor het gesnurk van Dylan. Ik sta op en trek mijn bikini aan ik doe daar me short over heen en leg mijn handoek klaar. Ik sta voor Dylan zijn bed. 3...2...1... Ik spring op hem en hij gooit me op de grond"hee dat is niet lief"mzeg ik lachend. Dylan kijkt me moe aan.m"kom het is 9 uur en we zouden kwart over negen bij het buffet staan. Dylan staat gelijk op en trekt zijn zwembroek aan met een shirt. Ik trek nog snel mij. Croptop aan en pak me handoek Dylan doet het zelfde en we lopen naar het buffet.

Na het eten gaan we met ze alle zwemmen . We leggen de handdoeken op de stoelen en ik begin met zonnen. Ik doe mijn i phone 6s+ in mijn waterdichte hoesje en hang hem om me nek. "Kom kristy we gaan zwemme" zegt Dylan terwijl hij me optilt. We maken wat onderwater selfies en na een uurtje ga ik weer zonnen. Wou dit weer is fantastisch. Morgen gaan we de stad in maar ja ik hoe meer van zwemmen. "Kristy wil je zwemmen met mij niemand wil met me zwemmen" zegt Fleur zielig. "Ja kom maar" zeg ik en we lopen het water in. De grond trilt een beetje wat best vreemd is. Ik kijk naar mama en mama kijkt bang naar de zee. Ze kijkt naar mij en schreeuwt"kristy hou Fleur bij je " ik zwem als een gek naar Fleur en trek haar aan der arm naar me toe ik sluit mijn arme stevig om haar heen. Ik zie de bomen weg gaan en de huizen zakken in. Ik draai me om en zeg snel"houd je adem in" ik kijk nog snel even achter om en de verwoestende golf is nog enkele meters achter me. Ik twijfel geen moment en duik onder water met Fleur in mijn armen. Zo bang ben ik nog nooit geweest.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu