Part45

71 6 0
                                    

Daar staan ze dan rein en owen zoenend met een andere chick. Jaimy kijkt ze net zo aan als ik. Ze houden zich niet in en staan flink te bekken met die meiden."dat zijn die fans van net die mij en rein hoorden,alesha en Senna"zeg ik zachtjes. Jaimy kijkt me aan en ziet de tranen in me ogen staan. Ze neemt me in een knuffel"gaat het"zegt ze en ze trekt me om het hoekje"ik krijg een kindje van hem en hij staat lekker te zoenen met die meiden"zeg ik"we pakken ze terug"die gast van net hij zwemt hier ook hij had nog een vriend bij zich wij gaan met die jongens praten en beetje fixen zodra we rein en owen zien zoenen we die jongens kijken wat ze doen"zegt jaimy. Ik knik en samen lopen we het bad weer in. We zoeken Tim en die vriend en we zien hem in het zwembad liggen met een andere meid hij praat net zo gladjakerig als tegen mij. Ik wijs naar hem en we zwemmen naar hem en zijn vriend toe. "Heey, Tim was het toch"zeg ik hij knikt en draait zich om en die ander meid zwemt weg. "Wie ben jij"zegt jaimy flirterig tegen die vriend"ik ben twan"zegt hij. Ik zie in me oog hoek dat rein en owen binnen komen en ze kijken ons aan ik tik jaimy aan en we zoenen allebei de jongens Tim pakt mijn kont vast en ik sla mijn armen om zijn nek. Zijn tong glijd mijn mond binnen. Iemand trekt me bij hem weg en jaimy word ook weg getrokken"wat doe jij"zegt rein boos. "Oohw mag dit niet"zeg ik verast"en jij dan"zegt owen"wij dachten dat het mocht"zegt jaimy"wat denk jij nou wel niet we hebben iets en jij zoent een ander"zegt rein "jij doet het ook en dan mogen wij het niet"zeg ik boos"dat is anders"zegt owen"echt niet dat is precies het zelfde maar schat we staan kiet toch"zeg ik geef Tim een kusje op ze wang en zwem met rein mee naar een ander stuk"kristy wat THE fuck je ziet mij zoenen en denkt laat ik ook iemand pakken"nee rein ik weet niet of je het weet maar ik krijg een kindje van je ik wil niet dat je vreemd gaat en jaimy stelde het voor en dacht oke boeiend..."ja dus we krijgen een kindje ja"JIJ SNAPT HET VERDOME NIET EENS HÈ ALS JIJ NU BIJ ME WEG GAAT MOET IK ZELF EEN KIND OP VOEDEN SNAP HET DAN"zeg ik en tranen rollen over mijn wangen rein kijkt me aan en zie de spijt in zijn ogen staan.ik begin te huilen en zwem snel weg  ik zie jaimy en owen weer lekker zoenen en ik klim het zwembad uit ik voer de code van het kluisje in en pak me spulletjes en kleed me om"kristy het spijt me"hoor ik hem huilend zeggen. Woow hij huilt gwn. Nee hij heeft me laten zitten. Als ik klaar ben zie ik rein zijn spullen pakken. Hij kijkt me aan en en neemt alles mee met een snelvaard ren ik naar het huisje en open de deur. Ik zie rein achter me staan met een natte zwembroek en rode ogen van het huilen. Woow het doet hem dus wel iets. Ik loop naar binnen en rein komt me achterna en doet de deur dicht. "Kris sorry ik wil dit niet ik wil je niet zo zien ik wil je nu vast houden en troosten"zegt hij . Ik ga voor hem staan en zeg"rein laat me alsjeblieft even besef alleen wel even dat ik nu ff tijd nodig heb"hij knikt en zegt"ik ga wel even terug naar het zwembad denk maar even naa dan zie ik je vanavond wel met eten"ik knik en hij kijkt me zielig aan en loopt dan de deur uit in zijn natte zwembroek en zijn spullen die die hier had ge gooid. Ik laat me op de bank vallen en begin te huilen. Waarom laat ik dit toe waarom zoende ik Tim. Waarom doe ik dit. Er word op de deur gekloot en daar staat rein.ook hij staat huilend"ik wil nu niet weg als ik ruzie met je heb"zegt hij en de tranen vallen over zijn wangen ook mij tranen rollen weg"rein het spijt me zo erg dat ik Tim zoende ik was gewoon boos"geeft niet alleen die mainiacs zoende ons en wij gingen mee maar het spijt me zo sorry prinsesje"zegt hij. En we sluiten elkaar in de armen. Hij houd me stevig vast"ik laat je niet gaan echt niet"zegt rein. "Goed zo"zeg ik en kijk hem aan en geef hem een kusje.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu