Deel 23

94 7 3
                                    

Ik ren de trap op en ga naar Fleur der kamer. Ik tref haar met haar ogen dicht en ze heult en gilt. Wat is dit. "Fleurtje rustig maar"ssssst" zeg ik Fleur schrikt op en opent der ogen "kristy ik ben bang heel bang"zegt ze" ik kijk haar aan en vraag waarom "ze komen allemaal "zegt ze"wie komen er" die jongens van 3 jaar terug" zegt ze nu is het mijn buurt om bang te worden"hoe weet je dat"vraag ik kalm "ik voel het" altijd als ze dat zegt komt het uit. 3 jaar terug ben ik verkracht waar Fleur bij zat het was Vreselijk ze kregen 3 jaar cel maar het kan zijn dat ze dus vrij zijn. "Fleur het komt goed blijf maar veilig bij opa en oma" Fleur knik ik aai der over der hooft en ga snel weer terug naar rein. Ik bel aan en owen doet open. "Heey"zeg ik met een rilling in me stem"is er iets?" Vraagt owen"ja...nee...euhm nee"zeg ik denkend aan wat Fleur zei. Kom ff binnen zegt owen. Ik knik en ga weer naast Sanne zitten"wat is er"vraagt owen weer.Ik zucht " moet dit echt" zeg ik. "Schat als je het niet wilt hoeft het niet" zegt rein"we moeten naar station"zeg ik snel. Iedereen mompelt wat we pakken onze spullen en lopen naar station. Sanne en owen lopen achter ons "schat wat is er nou" vraagt rein als hij merkt dat ik niet echt meer oplet we komen aan op station en lopen naar het paron. Owen en Sanne zitten klef te doen en ik trek rein mee naar een stukje waar niemand is"rein ik ben 3jaar geleden verkracht waar me zusje bij zat die jongens zaten dus 3 jaar cel en zijn nu vandaag vrij ik wist het niet tot Fleur het zei het zou niet zo erg zijn dat ze vrij waren maar toen ze de cel in gingen zeiden ze dat ze me nog een keer zouden pakken als ik vrij was" zeg ik en er rolt een traan over mijn wang. Rein gaat voor me staan en veegt mijn traan weg. "Lieverd ik zal er voor je zijn ik zal voor je vechten ookal is het het laatste wat ik doe kristy als je jou ook maar met een blik aan kijken ik maak ze dood"zegt rein kwaad "met hoeveel waren ze"vraagt hij "met ze 3e"snik ik en barst in huilen uit ik kijk naar de grond en rein knuffelt me stevig. Als hij me los laat komt de trein aan reiden.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu