Deel 35

76 6 0
                                    

Na het eten gaan we met ze alle een beetje kloten en gaan we de tuin in."damn dit weer is echt heilig voor mij"zeg ik"tja het is best warm"zegt jaimy.we gaan op het kleine stukje gras zitten en praten wat. Het valt me op dat er een trampoline is. Ik kijk Daan aan en ren als een megool naar de trampoline toe en begin te springen. Maak wat salto's en na een tijdje komt rein er bij. We springen samen en ik maak nog wat salto's en spring dan weer op de normale grond. Ik begin te springen op de grond"euhm Kris dit is grond dat weetje"zegt owen. Ik begin te lachen en knik. Ik ga weer met rein naast de rest zitten. Ik ga op het gras liggen. En rein komt boven me hangen"zo ga je nou sexy zijn"zegt rein drijgend"ja"zeg ik en knipoog. Hij begint me te zoenen en langzaam voel ik zijn tong naar de mijne gaan. Hij stopt met zoenen en geeft me kusjes in me nek hij begint te zuigenik duw lachend zijn hoofd weg"ik heb je gekentekend"zegt rein. "Dankje"lach ik. "Jongens als jullie sex willen hebben mogen jullie ook naar boven gaan"zegt Daan lachend. "Kom Kris"zegt rein lachend en neemt me mee naar binnen. De ouders van Daan zijn boven en jorn was weg. Sam was bezig met game en rein gaat op de bank zitten. Hij trekt aan me hand zodat ik op hem val en hij hangt achterover. Waardoor we op de bank liggen. Ik ga op hem liggen en begin hem nu te zoenen. Ik begeleid mijn handen naar zijn kont. Ik ga met mijn hoofd naar zijn nek en geef hem nu een Zuigzoen."nu ben je de lul"schreeuwt rein lachendsnel spring ik op en ren de tuin in. Rein rent me achterna. En we rennen rondjes"rein je gaat me niet bij houden heb de laatste tijd heel erg moeten rennen en zwemmen"schreeuw ik en ren sneller. Ik voel een klap en val op de grond. "Auw"zeg ik. "Srry gaat het"zegt Mirjam."ja srry het spijt me"zeg ik"het geeft niet meid"ik knik lief en ren nog snel weg. Even blijf ik staan om uit te rusten en rein pakt zijn kans en tilt me op en hij begeleid me naar de trampoline. Hij gaat op me zitten en zegt"ga je je excuses nog aan bieden "nee want jij deed het ook"zeg ik eigen wijs. Rein begint me te kietelen en ik gier het uit van het lachen. De rest van de avond doen we niet veel en om 2uur gaan we slapen.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu