deel 12

121 9 0
                                    

Aan gekomen voor bij opa en oma leg ik alles uit en migenn we gelijk naar bed toe fleur en ik slapen op de zelfde kamer."kristy mag ik bij jou in bed ik ben bang" zegt ze Piepent. Ik knik en til mijn Arm omhoog. Ik voel hoe fleur. In slaap valt. Het is niet niks ze is pas 11en dan dit ik been 16ik kan welk watt hebben maar ze is zo kwetsbaar. Ik voell mijn ogen zwaar worden en val in slaap.

"Kristy ik ben hier" hoor ik ik kijk naar achter en zie Dylan ik ren op hem af maar hij is er niet meer. Ik schrik wakker en begin te huilen. 'Ik mis dylan'zeg ik heel zacht. Ik kijk op de klok en zie dat het 5uur is. Ik stap me bed uit en zie fleur nog slapen. Ik pak een kort broekje en een shirt ik trek het aan en pak me telefoon.
Ik loop naar beneden toe en pak de koffer die in de Gang staat en leg heem op de grond in de woonkamer. Ik open hem en zie als eerste de kleding van mij en fleur. Aan de rechter kant zie ik mijn toilet tas met me makeup en ik zie het armbandje van Dylan ik pak hem op en doe Hem om mijn arm. Ik draai hem om en zie er Dylan in geraffineerd staan. Ik haal wat spullen weg en ik pak mijn adidas Superstars ik pak fleur der laarsjes en zet zze in de gang. De brand wond op mijn buik en heet litteken op mijn scheen en mijn nek branden zo erg dat ik verstijf. Een pijnlijk geluid verlaat mijn mond. Mijn enkel ddoet gelukkig geen pijn meer.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu