Part 60

59 4 1
                                    

2 manden later

Ik ben nu vier maanden zwanger en heb eindelijk nagedacht wat ik met rein doe. Ik miss hem en hij mij rein smeekt me elke minuut van de dag of ik hem een kans wilt geven en we spreken vandaag af hij komt naar zeeland toe Fleur is uit de kliniek en is weer lekker thuis. Jaimy en owen zijn weer bij elkaar owen heeft veel moeite moeten doen maar is hem toch gelukt.ik loop Fleur der kamer in en zie dat ze iets bij der arm doet. Fleur is nogsteeds bezig met afvallen ze zegt dat ze wel wilt stoppen maar het niet kan. Ik g achter der staan en ze hebt niks door ik kijk wat ze doet. Wacht wat "FLEUR"schreeuw ik kwaad en trek der hand weg bij der arm"BEN JE GEK OFZO JE VERMINKT JEZELF MET DIE SNEETJES WEETJE NIET MEER SAT IK DAT OOIT DEED ZIT ER NOG HÈ"roep ik en laat me arm zien . Ze kijkt me met moeite aan"srry"zegt ze zwak. "Niks srry jij gaat aan sterken dit kan niet langer zo ik wil je niet kwijt Fleur dan heb ik niemand meer je betekend heel veel voor me"zeg ik en ik tol der op en leg der op der bed"kristy ik kan niet meer"zegt ze zwak... Even staat alles stil"help me alsjeblieft ik kan dit niet ik hou dit niet vol"zegt ze met pijn in der ogen. Ik ga naast der zitten"lieverd ik wil je helpen echt maar het heeft geen nut als je blijft afvallen"zeg ik met een brok in me keel. "Ik kan er niks aan doen "zegt ze zwak en ze valt in slaap"rust maar ff uit ik kom zo terug"zeg ik en wagen naar beneden mijn buik is al aardig dik. De bel gaat en ik open de deur"Heey rein"zeg ik en geef hem een knuffel.ik laat hem binnen en zeg"ik miss je"hij kijkt me aan"kunnen we alsjeblieft niet gwn vergeten ik heb zoveel spijt en ik miss jou zo erg"zegt rein"is goed"zeg ik en geef hem een knuffel"hoe is het met Fleur"vraagt rein"Fleur die heeft net tegen me gezicht dat ze niet meer kan en het niet mee vol houd om te leven"zeg ik met heel wat moeite rein trekt me in een knuffel"ik help jullie echt schat ill be here for you for ever and à day"zingt rein zachtjes. Ik glimlach"je bent net zo lief als altijd "zeg ik en geef hem een kusje"ik ga even bij Fleur kijken"zeg ik rein knikt ik loop de trap op en als ik der ben schrik ik me dood en val ik met tranen die over mijn wangen lopen om de grond. Ik huil zo hard zo als ik nog nooit heb gedaan dit kan niet.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu