Rein pakt mijn hand en we lopen naar owen en Sanne we lopen de trein in en gaan aan een tafeltje zitten dat je met ze vieren kan zitten"gaat het " vraagt Sanne als ze ziet dat ik huilt ik mompel wat rein knuffel haar en fluister in me oor"wees niet bang als ze aan jou komen moeten ze langs bij ik zal er voor je zijn"dankje" zegt ik"ik weet niet waar het over gaat maar dan moeten ze ook langs mij"zegt owen ik glimlach en zeg"dankje" mag ik nu weten waar het over gaat" vraagt owen. Ik kijk rein aan"je moet het zelf kiezen schat" zegt rein wijs. "Ik ben 3 jaar geleden verkracht door wat jongens en die kregen cel straf en zijn vandaag vrij dus ben ben bang dat ik ze tegen kom"zeg ik zacht. "We zijn er voor je "zegt owen."ze raken je echt niet aan want we maken ze af"zegt owen ik knik rustig"maar nu niet meer over dit vandaag word gen leuk"zeg ik iedereen knikt.
Als we bij Utrecht aan komen stappen we uit. Owen en rein doen hun capigon op zodat ze niet heel erg worden herkent en ik en Sanne hebben hun hand vast"img owen rein mogen we op de foto"schreeuwt een meisje voor hun. Ik en Sanne barsten in lachen uit"nou jullie plan werkt niet"lacht Sanne. Owen en rein gaan met ze op de foto en daarna gaan we snel door naar de achteringang van het gebouw. Owen belt aan en de bewaker doet open en laat ons binnen. Ik en Sanne krijgen een backstage pasje zodat we backstage mogen lopen "Sanne kijk hoe mooi mijn naam hier staan en bij beschrijving staat er heel mooi vriendin van rein"zeg ik alsof ik de grootste sepast terreurleiders ben"dat heb ik ook maar dan van owennnnnn"schreeuwt ze.mwe lopen veder en we komen Willem tegen"jongens de kleedkamer in wachten op Nils en Daan"zegt Willem en we volgen hem naar de kleedkamer.als we er zijn is er een grote zwarte bank. Ik ren er op af en spring er op en ga liggen. "Deze is van mij"zeg ik rein begint te lachen en springt op me. Owen komt aan rennen en gaat op rein liggen"jullie zijn zwaar"zeg ikzwak "oogwenk wacht ff"zegt Sanne en die gaat op owen liggen"jongens me arm"schreeuw ik van de pijn. Iedereen gaat snel van me af"schat mag ik op je arm schrijven" vraagt rein ik knik rein pakt een permanent stof en schrijft 'i love you xx rein' owen zet daar onder zijn naam naast owen zijn naam zet Sanne der naam. De deur gaat open"Heey oehw mag ik ook op je gips schrijven"zegt daan als een klein kindeke knik en Daan zet zijn naam onder die van owen pien zet der naam onder die van Sanne"nu alleen nog Nils en zijn Chuck en dan laat ik er allemaal mainiacs op schrijven hun naam"zeg ik"oehw das vet"zegt Daan. "Ik ben ook vet" zeg ik en kijk zwoel."iedereen begint te lachen. De deur gaat open en daar staat Nils met een meisje blond lang haar tot onder haar borst krullend en blauwe ogen. "Heey "zegt Nils terwijl hij de hand van het meisje vast houd."Nils wil je even je naam op me gips zetten"zeg ik "sure"zegt hij en hij pakt de stift aan en schrijft zijn naam onder die van Daan."wil je ook je naam er op zetten"vraagt ik aan het meisje die bij Nils staat"ja hoor"zegt ze vriendelijk. Ze zet onder pien der naar 'jaimy' "dankjeeeee"roep ik. "Woow lieverd je bent beetje druk" "was in de trein anders"zegt owen"dat had een reden" zeg ik bot en loop de kamer uit. Ik loop de gang op en loop een trap af ik open een duur en kom uit bij de mainstore.
Ik heb deel 65 al af jongens en ik ben back van turkijeeee