Deel 26

87 6 1
                                    

We glippen allemaal de zaal in en gaan via de zijkant naar Vooren. De jongens zitten op het podium te zingen. Als we vooraan staan ziet rein me staan en gaat voor me staan hij pakt mijn Starbucks  af en stopt met zingen."lieve kristy bedankt voor je Starbucks"zegt hij via de microfoon"Hee die was van mij"zeg ik"lief van je dat je wilt delen "zegt hij terug. "Best hou maar"zeg ik"jeej ik heb Starbucks jullie lekker niet"zegt rein tegen de jongens."JONGENS WAAROM STOPPEN JULLIE"roept Willem boos. Hij ziet ons staan en stuurt ons weg. We gaan weer naar buiten toe. "Pfff ik wil mijn Starbucks"zeg ik"aahw meisje toch""tja dat hem je met een Starbucks verslaafd vriendje"zeggen jaimy aan Sanne"Sanne het is niet niks dat de jouwe ook niet is afgepakt"zegt pien"jan gister werd ik door owen en rein opgetild omdat ze nog even snel Starbucks wouden"zeg ik. We beginnen te lachen en lopen door de straten van Utrecht."zullen we terug gaan "zegt jaimy"jaar is goed"zegt pien. "Omg KFC"zeg ik de meiden beginnen te lachen en ook ik kan me lach niet in houden. Tot ik een paar jongens zie lopen die ik liever nooit meer Zach lopen. Ik stop gelijk met lachen en kijk jason ,Bart en Lucas strak aan die drie jongen hebben mij verkracht stuk voor stuk. Ik stop met lopen en blijf stok stijf staan Sanne kijkt me aan en ziet dat er iets mis is"Kris kom"zegt ze. Jason ziet me en hij tikt de jongens aan. Ze lopen mijn richting op en ik begin pittig bang te worden pien jaimy en Sanne waren als een stukje doorgelopen en hoe dicht bij ze komen hoe banger ik word. Ik kijk snel naar Sanne en Sanne ziet me kijken. Ik kijk naar de jongens en weer terug. Jason Bart en Lucas staan nu pal voor me"zo lekker ding we hebben je gemist hoor mee komen nu"zegt Lucas pissig. "Laat me met rust"zeg ik bang. Ik kijk Sanne aan en als me me ziet komt ze aan René met de rest"zo meisje we kunnen wel alleen met haar praten"zegt Bart."nee laat haar met rust "zegt Sanne en Sanne trekt me mee jason pakt me hand. Ik begin ligt in paniek te raken"pien haal rein nu"roept Sanne en pien rent weg jaimy blijft hier en zegt"laat haar los klootzak"kristy kom je vreiwillig anders word het ruw hè meisje GVD KOM MEE HOER"schreeuwt jason. Jason geeft  een harde ruk aan mijn arm waardoor ik omval. Ik sta op maar kom niet los van jason. Hij trekt me mee en Sanne probeert te helpen met jaimy maar niks werkt. "Laat me los"huil ik "rein doe rustig bro"hoor ik owen roepen. Ik zie rein aan Rennnen met een rood hoofd. Hij staat naast me en ziet dat ik huil. "Laat haar nu los "zeg rein"en wie ben jij dat doen we niet rot op gozer"zegt Bart. "Omg owen"schreeuwen mainiacs. Owen komt naar ons en mainiacs filmen het. "Ik zeg het nog een fucking keer laat haar los"zeg rein boos. Jason sleur me mee en ik huil alleen maar harder. Rein slaat jason op zijn bek en rein krijgt een klap terug rein slaat jason en Bart en Lucas slaan rein. OweN Slaat Lucas  en Bart ramt owen rein slaat door tot jason op de grond lugt en slaat dan Bart een paar keer"RAAK KRISTY MET EEN FUCKING POOT AAN EN IK MAAK JE"schreeuwt rein boos en hij rent naar me toe. Hij neemt me in zijn armen en zegt"alles komt goed lieverd ik ben bij je" ik pak rein steviger breed en de tranen lopen over mijn wangen. "Lieverd niet huilen je bent veel mooier als je lacht. "Zegt reinen hij veegt me trane Af "omg dit is zo lief dat jullie dit doen voor haar"zegt de mainiacs. En ze laat haar telefoon zakken"mogen we een foto"srry meiden maar we moeten echt weg hier"zegt owen en hij wijst naar de jongens die kreukelend terug lopen. "We snappen het "zeggen ze en rennen terug naar de achteringang. "Fuck de deur zit dicht tot 3 uur we kunnen niet naar binnen of hoofd ingang"zegt owen. "Hoofd ingang"zegt rein en hij slaat ze arm om me heen. Nog half huilend lopen we naar binnen en alle mainiacs vormen zich rond in"wat is er met kristy""omg rein je oog"roept een meisje en iedereen giltword van alle kante geroepen. We zeggen niks en lopen door naar de store en gaan backstage. Mee gaan terug naar zaal waar de jongens waren en ik kijk rein aan. Zijn wenkbrauw bloed en zijn. Arm is blauw. "Sorry dat ik er niet eerder was"zegt rein"geeft niet kon je niks aan doen"zeg ik hij geeft me een kus een een stevige knuffel.wij lopen de kleedkamer in en de jongens gaan veder sountchecken.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu