Part 30

94 6 0
                                    

Ik schrijf dit op 21julli om 23:40uur

We lopen met ze drieën terug naar de party. We zoeken gelijk Nils en jaimy op en vertellen het we spreken af om de laatste week met ze vieren gegaan en na een uur is het feest afgelopen. We nemen afscheid van iedereen en Nils owen rein Daan jaimy ik Sanne en pien gaan met ze alle naar Nils huis. We lopen station op en zoeken de juiste trein op stappen op en ik rein owen en Sanne gaan samen aan eentafeltje zitten en aan de andere kant van het pad zitten Nils jaimy Daan en pien. Ik kijk op me telefoon en zie dat het 2 uur snachts is. Ik kijk op Facebook en bekijk dumperd. "Owen en rein van mainstreet vettend met twee jongens?" Lees ik voor en start het filmpje. Rein en owen slaan die gozers hard UGG dat begin is zo kut je ziet dat jason mijn mee sleurt en Sanne me vast heeft en je ziet rein aan komen rennen en heb boven op ze bek slaan. Ik zet het filmpje uit en reins telefoon gaan. Na enkele minuten hangt ie op. "RTL boulevard wilt ons met ze vieren in de show van morgen avond"zegt rein lachend"Sanne we komen op tv"schreeuw ik"Nice"zegt ze"dat was vroeger altijd me droom om op tv te komen het liefst met me broer"zeg ik en er loopt een traan over me wang.snel veeg ik hem weg. "Huh jij hebt toch geen broer"zegt owen. Ik zucht kijk hem aan en negeer het"Kris"zegt Sanne "ja " hoe oud is ie hoe heet ie wrm heb je het nooit over hem"zegt owen"hijs 18 heet Dylan en is dood drm praat ik nooit met hem"Jezus wat heb jij allemaal wel niet meegemaakt"zegt Sanne"wil je het echt weten"ja "zegt Sanne."nou mijn leven was altijd perfect was een vrolijk meisje en kreeg alles wat me hartje begeerd tot drie jaar terug met die gozers mijn broer en ik waren al close vanaf toen we heel klein waren we gingen 2 maanden geleden op vakantie met papa mama Dylan en Fleur naar Thailand. Ja die ramp was daar en ik heb Fleur kunnen redden. Dylan heb ik dood zien drijven ben een wees want me ouders zijn daar ook dood gegaan me zusje heeft last van driftbuien en angstaanvallen door Thailand en ik ben als de dood voor stranden. En een maand geleden is mijn huis afgebrand en drm woon ik nu bij me opa en oma in Waalre"zeg ik"jesus dat is nogal wat"tja het is lastig maar je moet ik ontspoor nog niet en zie me zusje dat wel doen ze is nu 13 en word over 3 maanden 14 en ja dat gaat niet goed met haar en over 3 dagen ben ik jarig en word ik 17 moet nog een baantje zoeken want wil op me zelf gaan wonen word gek van me opa en oma"wat wil je voor je verjaardag."vraagt owen"wie is er bijna jarig"vraagt Nils."kristy"zegt Sanne"Nice wat wil je"zegt Daan. "Ik hoef niks"zeg ik "jawel wat wil je" ik hoef echt niks jongens" we komen er wel via rein achter"ik kijk naar rein en zie dat ie slaapt. "Aahw" zeg ik zacht"jaah cute is ie hè moet je dit doen"zegt owen en hij buigt over de tafel houd ze neus dicht. Hijschrikt wakker en owen begint te lachen"gaat het"zeg integendeel rein hij knikt en trekt me naar zich toe. We praten nog een beetje tot ik rein zie slapen langzaam val ik ook inslaap.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu