Part 42

59 7 1
                                    

Deze hele week hebben we niks gedaan beetje gezwommen morgen komen jaimy en owen.ik lig naast rein in bed"rein ik ben misselijk"zeg ik"kan ik wat voor je doen"zegt hij"n..."ik ren naar de toilet en kots alles uit. Rein komt al snel bij me en houd me haar vast."gaat het prinses"nee"zeg ik snel en er komt een nieuwe lading uit. Ik veeg me mond af en heb allemaal krampen in me buik. "Rein er klopt iets niet ben misselijk buikpijn niet ongesteld 3 x raden waar ik nu aan denk."zeg ik bang."zwanger?"vraagt rein. Ik knik langzaam."lieverd kleed je aan we gaan naar de supermarkt dadelijk en kopen we een test "zegt rein lief"rein stel nou dat we zwanger zijn we zijn 17 "zeg ik"schat stres niet zo ik sta achter jou keuzes als je er voor wild zorgen help ik je er mee wil je het weg halen wil ik eerst goed met je praten maar blijft jou keuzen maar het is nog niet zeker"zegt rein. Ik knik kleed me aan. Als we klaar zijn lopen we het park uit en gaan we naar het supermarkt winkeltje. We pakken twee testen van ander merk en kopen nog een luchtbed voor in het zwembad. We rekenen af en gaan weer naar ons huisje. "Zal ik ze dan maar gelijk doen"vraag ik rein knikt en ik neem allebei de testjes mee ik doe de testen en kom terug (geen idee of het echt klopt maar oke) "rein we moeten 5 minuten wachten komt er op allebei een plusje te staan. Ben ik zwanger"zeg ik. We zitten allebei geconsetreed naar de testjes te kijken na vijf minuten zie ik dat allebei een plusje staat. "Schat we krijgen een kindje"zegt rein."ja"zeg ik niet weten hoe te reageren"wil je het houden"vraagt rein"ja ik wil geen kind dood maken"zeg ik"ik zal je er bij helpen het word niet makkelijk maar we komen er doorheen"zegt rein en trekt me in een knuffel. "Wil je het je opa en oma nu vertellen of na de vakantie ik zou me moeder het oas na de vakantie willen zeggen"zegt rein "ik ook zullen we owen en jaimy wel vertellen morgen"zeg ik hij knikt. We blijven nog even nadenken. Het dringt nu pas echt tot me door ik krijg een kindje van rein van mijn vriendje waar ik pas 2 maanden iets mee heb"rein we hebben pas 2 maanden wat nou als je me verlaat dan zot ik met een kindje"zeg ik"ik verlaat je niet nooit"zegt rein.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu