Part 66

55 6 0
                                    

2weken later

Ik en rein zijn echt verliefd op lexy geworden. Ze is zo mooi en lief. Ik heb alleen een probleem wat rein niet weet. Ik word dus al een tijden gestalkt waar ik niks van af wist. Het heeft allemaal foto's van het concert van Curaçao van de bevalling van Fleur en zelfs van lexy. Ik heb rein niks verteld ik ben bang. Bang dat ie mij of nog erger lexy wat aan doet. Ik heb nagedacht en dacht dat het beter was om tegen rein te vertellen maar dan gaat ie zich alleen maar zorgen maken. Ook staan er alleen maar paparazzi om me heen wat ik pittig vervelend vind de film waar ik als bij rol in zit is af en ook daar van had de stalker foto's. Volgende week is rein een week naar Frankrijk met zijn neef en zit ik hier met lexy alleen terwijl de stalker ver is en ons heel de tijd in de gaten houd. "Liefje waar zit je met je gedachten"zegt rein en hij slaat zijn arm om me heen"bij jou"zeg ik snel een kleine 'aahw'vrlaat zijn mond

*vanaf nu pov rein tot ik weer aan geef dat het pov kristy is *

Kristy is de laatste weken erg afwezig. Ik maak me zorgen zou het met mij te maken hebben of met lexy. Ik zou het niet weten. Ik besteed er niet heel veel aandacht aan"oohw prinses Jaap vroeg of ik overmorgen al wou komen vind je dat erg"vraag ik ze kijkt me aan en ik zie angst in der ogen. Wat is er toch met haar ze zegt niks en kijkt me angstig aan"lieverd wat is er je doet de laatste weken heel afwezig en het lijkt wel alsof je bang bent"zeg ik"er is niks"zegt ze fel."maar je-"ik zeg toch dat er niks is"zegt ze bot. Ik zucht en pak lexy van der over. Lexy speelt met mijn wijsvinger ."sorry"zegt kristy na een kwartier"geeft niet"ik ben gewoon ba-... Euhm ik..."zegt ze en er rolt een traan over der wang. Ik veeg hem weg "waarom wil je het me niet vertellen we zouden geen geheimen meer hebben"zeg ik kristy pakt haar telefoon en zoekt wat op en geeft hem aan mij. Ik bekijk een gesprek tussen haar en onbekend nummer weergave. Allemaal foto's van kristy. Onder alle fotos staat'en ben je al bang als je even niet kijkt pakken we je'. Ik kijk kristy aan"waarom had je het niet gezegd"vraag k"je gaat je zorgen maken en dadelijk wil je niet meer naar Frankrijk"zegt ze."schat dat maakt niet uit ik zeg dat af ik doe er alles aan zodat jij je veilig voelt"zeg ik"nee ga nou maar naar Frankrijk, ik ga wel keer naar jaimy en ik spreek gwn veel met mensen af dan kunnen ze me niks doen"zegt kristy wijs"ik kan anders wel vragen of je bij jaimy en owen mag verblijven dan leg ik het owen uit dat snapt hij wel"zeg ik. Kristy knikt. Lexy begint te huilen en ik til der op en maak een flesje voor der klaar. Na vijf minuten ga ik samen met lexy weer op de bank zitten en geef der flesje. Ik kijk kristy aan en zie dat ze kapot is"prises wees niet bang desnoods zet ik een team bewakers om je heen alles komt goed"zeg ik. Kristy grinnikt."ik bel owen wel "zeg ik pak me telefoon uit me zak en bel owen."jo bro,''ja overmorgen"ja"zou kristy en lexy bij jullie mogen logeren"ja"kristy heeft een stalker"ja"ja ze vertrouwd het niet"nee had al gezegd dat ik thuis blijf maar dat wou ze niet"nee"maar is goed"ja"doei" ik hang op"schat je kan over morgen met lexy naar owen en jaimy alleen is jaimy twee dagen naar Amsterdam naar een vriendin"zeg ik kristy knikt en lexy der flesje is leeg.

My life is a Hell...  Ft.Rein Van DuivenbodenWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu